Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1720 ggr
Skitgalen
2015-09-02 08:07

Concerta och hallucinationer?

Hur vanligt är det att man ser saker som inte är där när man äter C? Det är inget allvarligt för min del så men i morse såg jag en förbannat stor spindel sitta på min vägg i vardagsrummet, får panik då jag har en fruktansvärd fobi för spindlar, vänder bort huvudet i 1 sekund o när jag tittar där igen så är den helt borta. 
Den kan omöjligt försvinna så snabbt då det va en ganska stor öppen yta och jag gick och kollade där runt omkring men såg ingenting alls… 
Jag såg väldigt klart och tydligt att det var en spindel… men kan det varit så att jag sett i syne helt enkelt? 
Dödade en exakt lika dan spindel igår fast på ett annat ställe… kan det va ihopkopplat på nåt sätt? Är fan livrädd nu att jag börjar bli skitgalen (lol) på allvar.

Annons:
Zaralh
2015-09-02 14:52
#1

Det här kanske inte lugnar dig men i huset jag och min familj bodde i för ett tag sen så fanns det dessa riktigt gigantiska spindlarna, så ut som utlandsspindlar, och när man såg en av dom så hade man typ två sekunder att reagera innan den var borta. Liksom dom kunde försvinna från mitten av rummet. Det kan inte vara en sån? Då är du ju inte galen åtminstone.

Skitgalen
2015-09-02 14:59
#2

Hur stora är såna spindlar då? Den här va kanske 5-6 cm med benen. Och vart tar dom vägen liksom? Kollade ju genom hela rummet nästan men såg inget :(

Zaralh
2015-09-02 15:49
#3

Dom var nog närmre 10 cm, riktigt tjocka. Vi letade lite överallt vart dom kunde vara men hittade det aldrig.

Skitgalen
2015-09-02 15:55
#4

Nja riktigt så stor var inte denna, hade väldigt liten kropp, var bara benen som var fruktansvärt långa. Googlade på "husspindel" o det va i princip så den såg ut, OM det ens var någon. Är fortfarande inte helt säker eftersom det kan antingen bero på medicinen eller på att jag precis klivit ur sängen och var yrvaken plus att det va mörkt i rummet.

Upp till toppen
Annons: