Annons:
Etikettförskola-skola-jobb-praktik
Läst 2686 ggr
dundeer
2015-09-04 12:40

Varför får inte jag vara frisk?!!

Just nu ligger jag med tårar rinnande, inte för att jag är ledsen, utan för att jag är arg och frustrerad på mig själv… Jag är i akut behov av inkomst då jag blir utan bostad igen i december och hittar bara dyra lägenheter. Jag fick en jobbintervjuv på Max, jag fick jobbet och idag var min första prövo dag. Allt började bra, de rullade rätt lugnt. Sedan får vi reda på att en är sjuk och inte kommer. Då ökar stressen, jag blir placerad vid kassan för att lära mig den medans min handledare springer å gör klart ordrar. Jag känner hur jag börjar skaka mer och mer, tillslut slår även en oerhörd illamående till. Jag krigar på ett tag till men skakningarna eskalerade till hela kroppen och det flimmra framför ögonen. Jag går till personalrummet och sätter mig med ett glas vatten och hoppas på att de blir bättre. Javisst, lite, men när jag kommer ut igen så blir de värre igen. Hej och välkommen panikångest… GAAH jag blir tokig!! 😠😠 Varför kan inte jag vara nog frisk för att jobba och "ha ett vettigare liv"…

Annons:
IceTee
2015-09-09 12:09
#1

Jag brukar också känna så, men jag försöker komma ihåg hur mycket starkare jag är än "normala människor" och jag vill tro att det någon dag kommer belöna sig, att jag kämpat så mycket

Medarbetare på Skor iFokus

dundeer
2015-09-10 00:24
#2

Joo jag oxå, för de mesta, men dessa dagar kommer då allt bar känns hopplöst. När alla runt omkring pressar men nte förstår hur stort det är för mig att faktiskt ha ett vanligt heltidsjobb… Hoff.

Upp till toppen
Annons: