Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1374 ggr
3barnsmammaadhd
2016-02-08 22:01

Hata adhd

Hej just nu känner jag mig ensamast i världen och är inne i en hata min jävla ADHD period. Ensamstående 3 barns mamma med en son med ADHD . en bebis på 9 månader och en tonårs son som inte går till skolan. känner mig bara värdelös orkar inget får inget gjort och ingen motivation till att ens kliva upp med ständigt dåligt samvete,oro och jobbiga tankar som äter upp mig. kan inte sätta ord på mina känslor som ger frustration och som ja vill krypa ur skinnet för att slippa. Hittar lixom ingen balans i livet och står inte ut med mig själv KAOS är ordet någon som känner igen sig? Har känt att kag inte haft så mycke besvär av min ADHD förens nu och det ger mig panik vart fan börjar man.

Annons:
fridelfina
2016-02-09 06:52
#1

Mina tips: Ta kontakt med vården eller psykiatrin, prata med läkare eller kurator kanske. Eller Soc och ansök om ett boendestöd som kan hjälpa dig strukturera vardagen. Mina tankar: Det är tufft att vara ensamstående med tre barn, har de dessutom en del svårigheter blir det ju ännu jobbigare. Då är det viktigaste att du hittar tid och rum för återhämtning, att få tid att bara göra nåt själv, sova, vila, träna, dansa, umgås eller vad som ger dig energi. Hinner du det idag? Är barnen hos den andre föräldern ibland? Har du nån du kan ringa när bägaren rinner över och prata med som är bra på att lyssna och stötta? Läste på attentions hemsida om att föräldrar till bokstavsbarn bränner ut sig, eftersom de inte får utrymme för sig själva och är sambandscentral dygnet runt…..

 
 

7thNikita
2016-02-09 11:03
#2

Jag känner igen mig precis. Är ensam med 2 barn 1 med massa diagnoser. Brännt ut mig o känner mig allmänt förvirrad. Hittar inte heller balans o känns nästan som allt blivit värre när jag fått kontakt med psykiatrin. .. skicka pm om du vill

Upp till toppen
Annons: