Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1090 ggr
[aziqui]
2/10/16, 7:16 PM

På högvarv hela tiden

Hejsan

Jag får massa problem i och med att jag som går på högvarv hela tiden. Speciellt när det kommer till det sociala. Jag är så intense hela tiden, är jobbig och högljudd och är överallt ca hela tiden. 

Det är jättejobbigt för jag hatar att vara jobbig och irriterande och på hela tiden. Jag vill vara lugn och harmonisk. Jag vill inte bli sedd som den som beter sig som en rastlös 4-åring.

Har ni några tips på vad jag gör göra för att vara mer chill? Hur kan jag stoppa mig själv från att tänka på 500 saker samtidigt?

Annons:
diamantletaren
2/10/16, 8:38 PM
#1

Ta kontakt med en ADHD klinik och be om hjälp.

Niklas
2/11/16, 8:53 AM
#2

Och minska intag av socker och gluten.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

NeuroJajje
2/11/16, 10:40 AM
#3

Har du någon diagnos? Om inte så tycker jag du ska ta kontakt med psykiatrin ang detta.

Sajtvärd på traning.ifokus.se/

[hugo2006]
2/11/16, 11:27 AM
#4

Läs lite om mineraler vid ADHD. Skrivit lite om MINA tankar. Tror magnesium borde värt att pröva. Gärna i kombo med omega 3

superstrumpan
3/15/16, 3:38 AM
#5

Jag brukar pilla med saker, sen tuggar jag tuggummi. Det hjälper någorlunda för mig. 😎

superstrumpan
3/15/16, 3:39 AM
#6

Pilla med saker, alltså med händerna då. Hehe x) <3 Typ stressboll kan va ganska bra att ha. ^^ Sen om du är rastlös i bena, gå ut en stund när du känner så. 

Ta en paus! Bara nyttigt att gå ut och röra på sig ibland, lite då och då. Hehe! ^^ Ah.. <3

Annons:
Upp till toppen
Annons: