Annons:
Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 2106 ggr
mjaoooo
2017-01-26 15:10

Prover inför utrednig

Ska snart ta prover inför utredningen, men är de det ända prover som tas? Inför och under utredningen. Och hur långtid får man vanligtvis vänta tills utredningen kommer igång efter man tatt proverna?? NPF alltså

Annons:
Honestyisdead
2017-01-26 15:11
#1

Jag tog inga prover. Vad är det för prover som ska tas?

mjaoooo
2017-01-26 18:10
#2

#1 så jag inte är sjuk eller har droger i kroppen. En utredning kan ju visa fel om man har droger i kroppen. Konstigt att inga prover togs på dej

Honestyisdead
2017-01-26 18:48
#3

Att jag inte var sjuk hade redan vårdcentralen kollat upp många gånger.  Angående drogtest så är det bara på vissa ställen dom gör det.

Jag fick inte dricka någon alkohol alls under utredningen och detta kollade dom.

gunillapower
2017-02-06 15:24
#4

Jag kan tänka mig att det är prover som tas för att se att det inte är något annat än NPF som ligger bakom dina symtom. Typ vitamin eller järn brist, sköldkörtel rubbningar mm. Men även alkohol och drogtest kan jag tänka mig…

Candy Blue
2017-02-14 12:17
#5

Läkaren som jag kom till först tog blodprov för att kolla så att det inte var problem med sköldkörteln, för det kan tydligen vara liknande symptom? 

Men idag fick jag äntligen komma på ett bedömningssamtal, tog typ ett halvår :o..

Upp till toppen
Annons: