Annons:
Etikettadhd-add
Läst 899 ggr
Pusinboots
2/2/17, 9:38 PM

Modiodal.amfetamin. koffein och annat

Hej Har så mycket att skriva men det blir stopp i huvudet så ska försöka fatta mig kort men så min fundering ändå når ut. Jag har en känsla av att jag hellre skulle vilja dö för det ja upplever i mina tankar är så mentalt uttröttande att jag klarar inte av mitt liv riktigt. Ständig känsla av frustration och ilska. Får i inget gjort för det är som kontakten mellan tankarna och fysiska kroppen inte finns. Vilket leder till att det mesta rinner ut i sanden både vänskap och alla härliga idéer. Ångesten har blivit lite bättre med cbd olja men sen modiodal sen 2 veckor tillbaka så är den där igen. Irritation och aggressiva utbrott. Inte så kul med 2 små barn och djur hemma. Har prövat ritalina medikinet och 3lvanse men blev bara ännu mera arg och allvarliga aggresiva utbrott. Då testa vi modiodal som heller inte verkar funka. Skulle vilja prova Metamina men rädd att jag inte tål amfettamin pga av tidigare drogberoende som detta gav mig dödsångest… kanske inte ens är samma lika m3n ändå rädd. För tillfället så är det koffein tabletter som funkar bäst ovh äter upp mot 6 p dag. Dyrt…… Nämnas borde kanske att jag har ADD och hypersomnia alltid trött känns som det blivit värre med åren. Idag slog jag mig själv så hårt i huvudet för den ilska jag har inom mig äter upp mig. Ingen vidare hjälp med psyk känns som de inte lyssnar och vill gå vidare men vet inte hur jag ska orka gå vidare då jag har bara svårt att skriva detta. Känns som moment 22 för jag har tydligen ingen jävlar annamma eller jo i huvudet men inte kroppen. Jag är så jävla ledsen och trött på livet det känns lixom inte värt att leva för att må så här. Kan man få koffein tabletter på recept i större f.p? Prövat så många anti depp att jag inte minns alla men varit utan nu sen 1 år pga graviditet och känt att jag inte behövt men nu känns det som jag fått en stresskolapps pga av allt detta som verkar gå åt depprimerade hållet. Nu orkar jag inte skriva mer helt slut. Tacksamm för era tankar och frågor. Mvh Pusinboots

Annons:
Upp till toppen
Annons: