Annons:
Etikettkan-jag-ha-npf
Läst 1253 ggr
marre96
9/22/17, 12:11 AM

Äntligen!

Har haft upp och nedgångar. Ett humör som skiftat otroligt. Från att vara helt ok till att sitta med kniven vid strupen. Något som tärt på min nuvarande relation något hemskt.. aldrig vetat varför jag mått så bara att jag varit sådan så länge jag kan minnas. Alltid dom där jävla självmordstankarna som gnager och som får mig att göra dom hemskaste grejerna. Har aldrig haft förtroende för vården men gett den en chans för jag inte vill plåga min kille mer för att finnas där för han också. Hemskt att han ska få höra allt. Provat massa olika mediciner men bara fått hemska biverkningar. Fick zyprexa eller olanzapine som den billigare versionen heter och det här förändrat mitt liv. Allt är så tyst nu inga tankar om självmord, "allt får tas med en nypa salt" och jag känner mig för en gångsskull normal. Jag ringde min kille en dag när jag satt i stan och var så glad. Jag sa. Det är så tyst. Inga självmordstankar som hänger över mig. Bara jag. är det så här normala folk känner sig? Det kändes som att vinna nobel priset. Ett steg närmare friheten.

Annons:
Honestyisdead
9/22/17, 3:22 AM
#1

Härligt att det går framåt :)

AOS
9/22/17, 12:05 PM
#2

Är väldigt glad för din skull. Ha en fin helg nu. 🌺

Upp till toppen
Annons: