Annons:
Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 1526 ggr
Honestyisdead
9/29/17, 4:44 PM

Utredning - frågor till föräldrarna

När jag utreddes blev min mamma intervjuad och fick svara på frågor om mig som barn.

Kan man hitta dessa frågor någonstans eller minns någon här dessa frågor?

Annons:
Grace2009
9/29/17, 4:46 PM
#1

Oj, ingen aning. I min journal står det lite vad mamma har sagt men det är inte så mycket som står egentligen. Mamma kommer nog inte ihåg heller exakt vad de frågade.

Maria
9/29/17, 5:35 PM
#2

#0 Du menar någon slags manual eller?

Jag hade kontaktat vårdgivaren och frågat vilka verktyg de använder sig av eller använde.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Aleya
9/29/17, 5:43 PM
#3

Om du vill ha ut ditt egna test så kan du nog bara kontakt den specifika mottagningen och höra om du kan få det. Är det bara frågorna du är ute efter så är det nog bara kontakta valfri mottagning (jag antar att det är öppenpsykiatrin) och höra om du kan få papper med frågorna.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Honestyisdead
9/29/17, 6:47 PM
#4

Det är inte till mig. En kompis vill ha frågorna :)

Aleya
9/29/17, 7:18 PM
#5

#4 som jag skrev: om det gäller bara frågorna så kontakta närmaste öppenpsykiatri och hör om dom kan skicka bara frågorna.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Niklas
9/30/17, 1:12 PM
#6

Jag är inte säker på att det alltid är en uppsättning fasta frågor. Det kan vara som ett samtal med avsikt att få reda på om något avvek från andra barns uppväxt. Jag har varit med på ett antal såna intervjuer och ofta har vi fått berätta ganska fritt.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Honestyisdead
9/30/17, 1:52 PM
#7

Tack för svar!

Upp till toppen
Annons: