Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1070 ggr
[sorgsenfigur]
10/28/17, 6:41 PM

Theralen.. hur är det?

Tar ni theralen? berätta hur det känns, nackdelar fördelar m.m?

Har precis tagit mitt första piller idag (för ångestproblematik)

Annons:
vallhund
10/28/17, 8:34 PM
#1

Ett piller, dvs 5 mg har ingen större effekt. Du får prova dig fram tillsammans med din läkare för optimal dos.

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Greta G
10/28/17, 9:51 PM
#2

Piller? Jag har tagit det i vätskeform. Det är rätt bra tycker jag, man blir väldigt seg i kroppen och det sitter ofta i till dagen därpå så du gör bäst i att inte ta den försent.

[sorgsenfigur]
10/28/17, 10:28 PM
#3

min läkare skrev ut så att jag ska ta ett piller när jag vaknar upp o ett senare under dagen, hon vill väl inte jag ska bli för seg bara lindra ångesten?

Greta G
10/29/17, 8:00 AM
#4

Jag har bara använt det till kvällen för att sova, skulle inte fungera under dagarna om jag tog det. Kanske i  så fall i mkt små doser och det är kanske det din läkare tänker, att du ska ta direkt på morgonen så att ångesten inte hinner får fart.

Honestyisdead
10/29/17, 2:15 PM
#5

Jag har aldrig haft tabletterna. Bara orala droppar.

Blir du trött av tabletterna?

[sorgsenfigur]
10/29/17, 6:11 PM
#6

Är redan deprimerad så har en konstant trötthet detta kanske adderar lite men mer att jag känner mig smått trögtänkt, men ärligt talat det tar nog bort toppen av berget med ångest men precis så det lindrar du kan känna hur stormen bullrar där under. lite väl poetiskt beskrivet.. men det används både som ångestlindring och som sömnmedecin och för fler användingsområden så beroende på dos behöver det inte alls vara sövande.

Annons:
Honestyisdead
10/29/17, 6:21 PM
#7

Mig dämpar det tyvärr ingen ångest på. Jag bli bara trött även vid låg dos. Skulle jag ta en ml hade jag sovit i 24 timmar utan möjlighet till att vakna.

Riverbelow
10/29/17, 6:42 PM
#8

Blev helt zombie när jag tog det, tog dock flytande och i redigt höga doser, ångesten försvann men blev som sagt zombie. Min kropp utvecklade dock tolerans för denna efter ett tag, så jag fick byta till bensodiazepiner.

Kram,
Fansan

Upp till toppen
Annons: