Annons:
Etikettadhd-add
Läst 2528 ggr
CitrusMoon
2017-12-03 09:53

Det läkarna inte berättar..

Kroppen behöver tillskott av vitamin B6, B12, folsyra, zink, järn och magnesium när man tar centralstimulerande för kroppens egna dopaminreserver tar slut och tyrosinet i kroppen behöver allt det för att kunna bilda nytt Dopamin. Kaffe boostar biverkningarna vid CS, och höjer blodtrycket så drick helst inget kaffe samtidigt som du intar CS. Du behöver troligen äta många fler mål om dagen när du tar CS, mot när du inte tar. Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål. Speciellt när du fyller på medicin, behöver du även fylla på med mat så planera att måltiderna efter påfyllningarna för att fortsätta må bra resten av dagen. Ta hand om er alla fina!

Annons:
Honestyisdead
2017-12-03 10:52
#1

Är du läkare eller var kommer det du skriver från?

mallimalli
2017-12-06 13:17
#2

Allt detta är jue oftast sånt man behöver ändå, spec som kvinna, men min homeopat sa att jag behövde ta b-vitamin. Det stärker nervsystemet och det minskade bla mina skakningar och darrningar jag får av Elvanse :D

CitrusMoon
2017-12-08 06:44
#3

Det är sånt som jag fått ta reda på själv för att slippa stelhet och hjärtklappning mot kvällen, det känner läkarna säkert till men de berättar det inte, inte för mig iaf. Det har hursomhelst hjälpt mig mycket så jag ville dela med mig av tipsen helt enkelt. Hoppas att det hjälper någon därute!

Richardd
2017-12-08 08:41
#4

Cs utsöndrar fria radikaler så antioxidanter är jätte viktigt

Upp till toppen
Annons: