Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
ADD & ADHD relaterat

varför finns inga chattrum längre

2018-04-29 22:21 #0 av: Knaprig

allt är ju bara sexchatter, finns ju inga normala chatter längre, varför är det så jag tycker det fungerar bra och behöver ju chatta nu.....

Anmäl
2018-04-29 22:27 #1 av: tlover

Det finns väl endel specialicerade chatter, Aspergerforum har tex chattfunktion. 

Men då måste man ju vara medlem, jag vet inga chattar som det "var förr"

Vad vill du läsa om nästa månad? Rösta!

Anmäl
2018-04-29 22:28 #2 av: Knaprig

nä men precis, och finns väl supportchattar på telia och sånt. bara inga andra.

Anmäl
2018-04-29 22:30 #3 av: tlover

#2 Det beror ju på vad man behöver hjälp med/varför man vill chatta.

Jourhavande präst och liknande har också ofta chatt numer.

Vad vill du läsa om nästa månad? Rösta!

Anmäl
2018-04-29 22:32 #4 av: Knaprig

jasså? kan ju va bra veta, jag är bara lite hyper dock och sjukt.. ja hyper. 

Anmäl
2018-04-29 22:37 #5 av: ivanhoe81

Jag saknar de gamla chatterna som fanns på 90talet, träffade mitt ex på chatten som aftonbladet hade i slutet av 90talet

Anmäl
2018-04-29 22:44 #6 av: Knaprig

jamen det är ju bra att chatta.. grr.. 

Anmäl
2018-04-29 22:50 #7 av: [90hey]

om du kan skriva på engelska finns Zobe, en del försöker använda dessa chattar för fel syften men är tänkt som en allmän chatt.. finns också Echat :) men rekommenderar mer Zobe. Sedan finns också en chatt som heter Depressionchat som är väldigt bra och seriös om du också kanske lider av depression(eller liknande) ... vet inte heller om någon svensk chatt direkt, men finns ju hemsidor och appar av olika slag, saknar också en chatt ibland.

Anmäl
2018-04-29 23:36 #8 av: Knaprig

tack, ska kolla in det, kan ju inte sova ändå :=)

Anmäl
2018-04-30 15:57 #9 av: add-apa

Chatroulette 😉

Anmäl
2018-04-30 22:34 #10 av: 91Marran

Kamrat.com är lite åt de hållet. Finns både seriösa och oseriösa där inne.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.