Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1072 ggr
Sajko-Mike
6/25/18, 1:42 PM

Adhd

Hej, är ny på ”bokstavsfolk” och hoppas finna seriösa samtal o inlägg. Är trött på allt dösnack på typ varenda sida hittills som mest handlar om tips att skruva till olika blandningar med piller för den eller den effekten. Då kunde jag fortsatt att missbruka likaväl. Är gubbe på 57 som tagit Elvanse i snart en månad. Mådde fan av Ritalin, Concerta, Strattera, funkade med Metamina men den triggade igång pundaren i mig. Har haft oehört bra funktion i skallen av Elvanse men känner tryck över bröstet, vilket kan va nojor. Känner mig också lite febrig, halvsjuk. Magsmärtor i illamående har avtagit liksom huvudvärk. Kan någon dela med sig av erfarenheter med Elvanse?

Annons:
Niklas
6/25/18, 2:03 PM
#1

Jag kan inte bidra med egna erfarenheter men det har skrivits en del om biverkningar med Elvanse tidigare:

[Elvanse biverkningar](https://www.google.se/search?hl=sv&&q=Elvanse biverkningar site:bokstavsfolk.ifokus.se)


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Ananse
7/8/18, 2:35 AM
#2

Lite underligt om du har vana av stimulanter och klarar Metamina, men inte ett preparat med långsam frisättning. Funderar på om du kanske får med lite. Hur många mg har du, och hur mycket då du gick på Metamina?

Upp till toppen
Annons: