Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1345 ggr
Rosen82
2/21/19, 6:06 PM

Concerta /voxra

Äter 36 mg Concerta och 150 mg voxra om jag tar dubbeldos av voxra hade det förut så slipper jag röksuget men blir seg i skallen och 150 mg voxra ger ett viss röksug och enbart Concerta gör att jag blir nikotinberoende så hur ska jag göra??

Annons:
Calcifer
2/21/19, 7:28 PM
#1

Det måste du bestämma tillsammans med din läkare!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Rosen82
2/21/19, 7:35 PM
#2

Ja det vet jag men vad är bäst seg i skallen men rökfri eller bra i kroppen och nikotin sug

Calcifer
2/21/19, 7:49 PM
#3

Som sagt, det måste du och din läkare bestämma tillsammans. Vad är viktigast för dig just nu. Vad tycker läkaren. Etc.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Rosen82
2/21/19, 8:03 PM
#4

Borde inte jag få bestämma själv hur jag vill må??

Calcifer
2/21/19, 9:19 PM
#5

Öh, jo, men i så fall i samråd med din läkare och inte främlingar på internet…

När du träffar din läkare nästa gång kan du ju ta upp med hen hur det ser ut så kan ni tillsammans diskutera för och nackdelar med att slippa röksug mot att vara mer klar i huvudet.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Honestyisdead
2/22/19, 2:10 AM
#6

Att må bra och ha röksug låter väldigt bra. Mår man bra har man störst chans att sluta med nikotin. Men jag blir konfunderad över din beskrivelse. Nikotinberoende är man oavsett medicinering. Hur som. Jag hade prioriterat psykiska måendet först. Utan ett bra mående blir det omöjligt att hantera annat.

Annons:
Rosen82
2/22/19, 8:13 AM
#7

Dubbeldos voxra tar bort mitt nikotinberoende/röksug helt

Honestyisdead
2/22/19, 8:31 AM
#8

#7 Men du blir seg.

add-apa
3/29/19, 1:02 PM
#9

Testa att börja med nåt nikotinläkemedel istället, om du vill sluta röka! Jag kör med nikotin-munhålespray - mycket bra! Nikotinet hjälper mig (tyvärr) att fokusera långt mycket bättre än AD(H)D-medicinerna…!

Upp till toppen
Annons: