Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1345 ggr
Rosen82
2019-09-19 22:08

Kär

Till er som har en bokstavsdiagnos i mitt fall ADD/as har det tagit lång tid för er att träffa er pojkvän eller flickvän? Alltså har ni svårt att träffa rätt? Jag har jättesvårt att träffa någon och om det beror på min diagnos eller att jag för många år sedan var tillsammans med en elak man det vet jag ej. Men ni som har en diagnos har ni haft svårt att träffa någon och även hålla kvar personen

Annons:
Lona
2019-09-19 22:49
#1

Jag har inte bara NPF utan diverse annan skit också, men jag har haft svårt att hitta någon, ja. Tror att jag har svårt för att läsa andra människor, att veta om de verkligen gillar mig eller bara driver med mig alternativt bara vill ha ett ligg. Det har gjort att jag i princip inte släppt någon alls inpå livet. Efter drygt 20 år som singel så blev jag tillsammans med min nuvarande partner för snart två år sedan. Det funkar fint mellan oss, till stor del för att jag verkligen litar på honom och känner mig trygg, men även för att vi ger varandra mycket space. Inte så att vi på något sätt strular runt med andra, men att det är ok om man behöver vara själv ett tag eller om jag har några av mina svårigheter.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: