Blir skogstokig -.-
Kan inte hålla iordning i lägenheten för FEM öre! Disk, disk hela tiden…stökar ned som sedan måste plockas upp…blir något till rutin blir det urtråkigt! Slarvar med tänderna bara för att jag inte har uthållighet att borssta tänderna å när jag väl borstar tänderna gör jag det snabbt!
Munskölj fick jag också och i början var jag duktig men allt eftersom det blev en rutin så tröttnade jag att hålla på! (som vanligt!)
Har slarvat bort plånboken för ANDRA gången så jag e tvungen att ÅTERIGEN spärra ica kortet som det fanns över 2000 spänn i! Ett nytankat busskort för 540 spänn, lösa kontanter på ca 40 spänn å sedan mitt Id-kort som var nytaget å som jag också fick spärra!
Som grädde på moset har jag även allvarliga temperamentsproblem för 1,5 vecka sedan slängde jag ett bord efter personalen så dessa fick söka skydd på kontoret å tills den grad att polisen kom! Även sjuksystern och chefen kom!
Och en massa annat å nu ska läkaren höja concertan från 36 till 54 och hjälper inte det ska de höja ytterligare! Vad fan ska jag göra? *ursäkta språket* Varför kan man inte tex hålla iordning i lägenheten regelbundet?!
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer
Du vet att du oftast kan få buss kortet ersatt om du har kvitto eller har ett online konto till det?
Jo, men det låg tillsammans med busskortet 😕
Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer