Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 770 ggr
Mymlan
0

Bloggar ni? OT

Jag bloggar *ej här på iFokus sällan* skriver om mig, det som varit, så som det är idag, mitt liv, om mina djur, hur jag uppfattar sajter jag är/varit på, bokstavsdiagnoser min då mina tankar reaktioner, fibromylagi, ja allt o var beredd den kan vara rörig/hoppig.. Förstår man ej så fråga då jag skriver som jag pratar ej tänker så mkt på gramatiken.

http://sadwoman.wordpress.com/ 

Blir alltid glad för kommentarer.. Om det så bara är ett hej hur mås det..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

StuteriQveiar
0

Jag skuttar också runt. Allrahelst på morgonen/förmiddagen, men sedan i varierande grad beroende om jag är i närheten av datorn.

Det är roligt, det känns som att man får vänner så här via datorn, och man brukar kolla om de varit inne och "bloggat" också…

Milla
0

nja bloggar gör jag väl på ett sätt, har dagbok på hemsidan.

Dock skriver jag mest om hästarna och mig själv, är lite försiktig med att nämna barnen då dom själva inte vill att jag skriver om deras "problem" där inne.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

StuteriQveiar
0

#3 Jag bedriver ingen dagbok om det är det man gör då man bloggar, utan bara skriver lite inlägg här och där, och på så sätt håller kontakt med andra människor med samma intressen som jag i första hand, tills jag kom in på den här sidan. Nu är jag ju här emellanåt också, men det är allt.

Cattis
0

Jag skriver "dagbok" (bloggar), på min hemsida o här. För mig är det jätteskönt att skriva av mig det som händer eller det jag funderar på. När jag ser det ligga ute, så kan jag liksom skaka av mig dagen och starta om igen. Konstigt, för egentligen är det helt oviktigt att andra läser vad jag skriver. Det är mest för min egen skull.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.