Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: läkemedel-behandlingar
Läst 1486 ggr
[Aprilbarn]
0

Mens + ssri och concerta?

Hoppas någon kan hjälpa mig! Och orkar läsa allt. Tar du dig igenom all text och kan hjälpa mig att tänka är jag oerhört tacksam! I februari fick jag min mens 21a. Enligt Appen P tracker som jag använder skulle jag få mens den 25e denna månaden. (Använder det för att hålla koll och är värdelös på att räkna) Men nu den 29e har den fortfarande inte kommit. Jag började med Concerta i februari. 5/2 började jag med 18mg. 25/2 höjde jag till 36mg. 20/3 höjde jag till 54mg, där jag nu står. 27/11 2014 började jag med fluoxetin 20mg. För ungefär 3 veckor sen höjde jag till 40mg. Min mens har varit normal dom andra månaderna och har relativt regelbunden mens. Någon annan som har fått sen mens pågrund av dessa mediciner? För höjning, blandningen av dom eller liknande? har inte gjort gravtest än, tänkte vänta till tisdag morgon. Har inga nära tjejkompisar att prata med så därför vänder jag mig till er. Har du läst allt är du guld värld och hoppas du har något svar, funderingar eller liknande till mig. Behöver bolla detta med någon känner jag :( Börjar bli orolig.

[FriidaMariie]
0

Hej. Hoppas att du redan fått svar. Men annars tror jag att din mens kan bli sen pga Concerta då kroppen kanske inte är riktigt van ännu.