Vad jobbar ni med?
Lite nyfiken, vad jobbar ni med?
Jag går på gymnasiet. Men skulle villja jobba med design. Sen ska jag ha ett litet stuteri vid sidan om jobbet *ler*

Kyrkvaktmästare. Det är väldigt flexibelt, så det går utmärkt att kombinera med mitt hästintresse.
Jag är fotograf.
#0: Vilken typ av design är det du vill jobba med?
Vänliga hälsningar
Niklas
#2 Jag vet inte riktigt, men typ reklam loggor å sånt låter roligt! Gillar att redigera bilder å så.
Jag jobbar som personlig assistent.

För tillfället jobbar jag på dagis / eftis som barnskötare, sen jobbar jag som familjearbetare(stödperson i familj) jag är utbildad assistent och skall söka till nyår ett jobb här på dagis som assistent + att jag har egen firma som jag ger Taktil Stimulering och kostrådgivning, jag har oxå barn som kommer med olika inlärnings svårigheter som jag hjälper
Statsanställd sjukpensionär…Med en utbildning som psyksköterska och möbelsnickare i botten.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alldeles sjukskriven men anställd på citymail som postutdelare
50% sjukpensinär 50% arbetslös
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag är sjukskriven till 100%.

#9 Som ett tillägg vill jag bara säga att min sjukskrivning är tillfällig, annars studerar jag.
När jag för 20 år sedan kom underfund med att arbete inte är nödvändigt lämnade jag mitt jobb som diversearbetare. Numera lever jag ett lite enklare liv utan lyx och flärd. Jag behöver ingen Mercedes, stort hus eller stuga i Spanien. Tak över huvudet och mat för dagen räcker bra och kräver inget arbete för att uppnås.
# Hur försörjer du dig då? Lite kostar det ju ändå med tak över huvudet och mat för dagen.

Jag jobbar som ledare för en tidning som görs av tjejer och killar med olika funktionshinder. Ett himla kul arbete. Jobbar även på ett gruppboende samt med en tjejgrupp för tjejer med olika funktionshinder, och så läser jag handikappvetenskap.