Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1939 ggr
Karmatarerskanise
0

Vad har du för sysselsättning?

Det varierar ju stort bland människor med diagnoser. Vad gör du om dagarna?  Jobbar? Arbetstränar?  Praktiserar? Studerar? Daglig verksamhet? Går hemma?

Sollar
1

Jag har sjukersättning, har AS och lite smått och gott. Vanligtvis är jag mest hemma men jag har häst så är såklart i stallet också, men nu efter en armskada är jag mest hemma sedan några månader och kämpar med sjukgymnastiken.

Vad gör du själv?

Grace2009
0

AS och går på daglig verksamhet 5 dagar/vecka.

tlover
0

Blandat mellan går hemma (aktivitetsersättning), är föräldraledig och driver eget företag (även det hemifrån)

l'm back

Karmatarerskanise
0

#1 Går hemma just nu.

Jungfru82
0

Har add/as och jobbar heltid inom restaurang branchen

Fialialej
1

Haft sån otrolig tur och fått en fast tjänst som ungdomscoach/fritidsledare på ett projektfokuseratungdomshus. Jobbar mycket med projektledning och att processleda grupper, och även att bemöta ungdomar i öppen (mer standard fritidsgårds-) verksamhet. Passar mig perfekt. Jobbar nästan bara kvällar. Fantastiskt!

"På natten är alla katter svarta"

Karmatarerskanise
0

#6 Härligt :)

fluffymind
0

ADD och bildkonstnär.

ADHDharjag
0

Tillsvidareanställd på heltid. Inga anpassningar på arbetsplatsen. Har ADHD.

Busan81
0

Sjukskriven för GAD, panikångest och ev ADHD då… väntar på att få börja arbetsträna, men det maler sakta.

Ensamkille
0

Jag jobbar som vaktmästare inom kommun pga min diagnos mild utvecklingstörning

Jetaime
0

Jag är för tillfället sjukskriven på 50% och jobbar ca 25% (så söker i princip jobb på dom andra 25%).. Men ja, allt är ganska kaos i mitt liv just nu så vet inte alls vad som kommer hända. Jättemycket ångest över att det aldrig löser sig. Så jag är hemma ganska mycket för tillfället.