Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 942 ggr
favoritkatten
0

Snart skola igen jippi...

På måndag börjar skolan här nere igen. Jag vet att jag är hemsk men jag tycker det är underbart Glad Det betyder att vi kommer tillbaka till ordinarie rutiner, vilket för oss (med 2 ADHD barn) är det optimala. Det har varit ett bra lov, men dock så blir det inte samma sak, en 13 årig kille som är så speedad så det kryper utanpå kroppen.

Är jag hemsk att vilja slippa loven, även om vi får mer tid tillsammans, så innebär det ändå mer bråk och mer konfrontationer. Ja ja man kan inte vara en supermamma alltid… Gråter Ha det underbart alla…

/Cina

Alexej
0

Ja, vardagen känns ganska bra. Men då börjar det också att jag måste få upp min son i tid till skolan. Och nu är det mörkt och kallt ute, då blir det ännu svårare att få upp honom!

Det är skönt att ha honom i skolan under dagen men jag ser fram emot jullov!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

favoritkatten
0

mmm vet vad du menar. den här årstiden är verkligen deppande. längtar till snön kommer. Allt blir ljust och rent då, och det är även lättare att komma upp. Även om det är kallt så är det skönare ute när man slipper det evinerliga regnet…

Och till jul får vi ju klappar och god mat.. Skrattande Ha det bäst/ Cina

Annette
0

Mina barn har inga bokstavshandikapp, men jag tycker det kan vara jobbigt ändå. Mest för att man som förälder inte har möjlighet att ta ledigt alla dessa lov. Då återstår fritids och vad blir det då med vila och sovmorgon?

Nu har ungarna varit sjuka, så de har varit hemma hos den nattarbetande maken. Det har gått väldigt bra, trots att han sovit på förmiddagarna. Inga rapporterade slagsmål ;)