På tisdag börjar utredningen
för min del, börjar bli super nervös.
Visst kan man väl ta med sig ett papper där man har skrivit ner lite stolpar om vad man vill ha fram? jag är en sån som glömmer vad jag vill säga och få fram. Var mycket lättare med barnen då gubben satt med och kunde få fram sånt jag glömde.
Nu ska inte gubben vara med och jag är rädd för att jag inte får fram det jag vill.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Det är väl en bra ide att i förväg skriva ner vad man vill . Jag kan ofta tänka mycket innan men brukar ofta få blackout och glömma vad jag ville säga/fråga. Då är en liten "fusklapp" bra att ha med.
min sambo har fått följa med och svarat på en del frågor.. det var bra för jag är också en sån som glömmer att säga, ibland viktiga, saker. så dels en lapp med stolpar och sen höra om inte din gubbe kan vara med någongång :) lycka till ^^
jag har skrivit stolpar idag. Tyvärr kan han inte följa med i morgon. Men jag tar med mig min lapp så att jag får fram det jag vill ha fram.
Lycka till! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Tack så mycket! Jag återkommer med info när jag varit där.
Så där då har jag varit iväg hos Psykiatrikern. Han sa att jag var ett glasklart fall för en utredning, hm vet inte om det är positivt eller ej. Men jag får en ordentlig utredning dock inte bara för ADHD och det känns jätte skönt. Vänte tid är ca 2 - 3 månader
#6: Grattis! Två till tre månader tycker jag inte låter så farligt.
Vänliga hälsningar
Niklas
#7 nej absolut inte, när läkaren sa att "Ja det är ju lång kö så du måste vara beredd att vänta" så tänkte jag att jaha ett år minst eller så
Två till tre månader är ju ingenting, det känns i allafall skönt att dom tog mig på allvar.
Har man väntad ett helt liv kan man också vänta några månader till. Låter jättebra att de är öppet för alla diagnoser.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Oh vad bra Milla - som sagt det är inte så lång tid - du har både advent - jul och nyår emellan och sen går tiden fort.
Vad skönt att Du blev tagen på allvar! Grattis får man väl säga.
Klart du skall ta det positivt - det är ju bättre att få veta och få ett svar än att vimsa omkring och ana och inte förstå.
Numer pensionär i Nynäshamn