Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: läkemedel-behandlingar
Läst 795 ggr
Fullfart87
0

Bidra med attentin erfarenheter?

Hej, undrar om det är några som har denna kombo med positiva resultat? Har haft detta i nu 2veckor lite mer. 150 2veckor inga direkt biverkningar, kände vissa dagar hur jag fått tillbaka energi som jag inte haft på länge. Fortsatt enligt plan och höjt till 300 nu i 2dagar, men fått biverkning i form av väldigt mycket yrsel, svårt att fästa blicken nästan. Vad har ni för erfarenheter? Yrselbiverkning kan jag lita på att den avtar ?

Fullfart87
0

Voxra!!

Niklas
0

Hör efter med din läkare. Det är naturligt med biverkningar men din läkare har mer bakgrundsinformation och kan råda dig bättre. Många biverkningar brukar försvinna när kroppen har vant sig.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Fullfart87
0

Självklart ska jag ta upp med min läkare, men tar oftast 2-3veckor innan jag kan få kontakt där. Forumet är ju till för att diskutera erfarenheter därför jag var intresserad av hur andra upplevt detta och om de kommit på något för att lindra biverkningar samt hur länge de satt i. Yrseln är den värsta nu

Norrsken, hundar, natur och virkning
0

Jag förstår inte riktigt. Tar du 150 mg Attentin/dag innan och har höjt till 300mg perr dag?  Det låter väldigt mycket med tanke på att högsta dagsdos enligt fass är 40mg/dag. Redan innan du ökade så hade du fyra gånger maxdosen. Men jag kanske missförstod vad du menade?

Det låter på dina biverkningar som att du överdoserat.

Golden forever and the northern lights

Karmatarerskanise
0

#4 Voxra