Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettadhd-add
Läst 869 ggr
Mckaylaj
0

Concerta vikt

Hej jag har nyligen fått ny dos på Concerta å är uppe i 72mg, kan tillägga att jag ganska nyligen börjat med Concerta men av olika skäl inte kunnat tappa vikt. Jag har under första veckan gått ner 2 kg. Är det någon som vet om viktraset fortsätter lika snabbt ytterligare veckor? Jag är överviktig så de gör inget att gå ner. Ni som tappat vikt pga Concerta, hur mycket har ni gått ner å hur fort? Jag äter i stort sätt ett mål om dagen å ingen frukost, har ni erfarenhet av att gå ner bättre eller sämre om ni äter frukost? Nyfiken på hur de har varit för andra så dela gärna med er 😊👌

Catlady91
0

Jag gick också ner i början när jag åt Concerta. Jag slutade äta, då jag tappade aptiten helt. Fick då vitaminer utskrivet, och det blev bättre. Nu har jag inte ätit vitaminer på flera år, och aptiten varierar

❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️

💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

Mimmi_L
0

Jag gick ner 20kg på 2,5 månad. Nu är fick aptiten tillbaka igen….

Pzycholix
1

Jag har gick upp i vikt av Concerta, har även andra läkemedel jag fått efter som bidragit till ännu mer vikt uppgång :(

Dragracer747
0

Har ingen erfarenhet av att gå ner i vikt av Concerta. Däremot att äta 3 mål om dagen (åt också 1 förut)

Diddi