Att lämna urinprov
Jag ska lämna urinprov och blodprov i slutet av månaden för att kunna börja med adhd-medicin.
Sköterskan är en man. Och jag läste att drogtest görs under kontroll. Innebär det att han ska titta på mig när jag pissar?? Jag är en kvinna.
nej, men dom står med så man inte ska kunna fuska.
du kan dock be om en kvinnlig sköterska och förklara att det känns obehagligt att en man ska vara med :)
Du kan även fråga om att få lämna salivprov.
Vissa glor och vissa vänder sig om är min erfarenhet. Har dock alltid haft kvinnor. Låter lite konstigt att han ska va med "själv". Gör man en gynundersökning är det ju alltid en kvinna med också om läkaren är en man, antagligen för bådas skull.
Diddi
Jag kissade typ framför honom. Han stirrade inte direkt så det kändes ok. Fast det tog lång tid innan jag fick ut något haha
Har själv blivit lite van för denna kränkande handling. Fattar inte varför det ska va så svårt med salivprov. Verkar som att ingen ens jobbar på att skaffa fram dem. Tycks som att man bara vill följa detta gamla trygga och ändå misstänka manipulationer. Som om man skulle gå med värsta kisspumpsanläggningar inför provtagning. haha