Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettlss
Läst 178 ggr
Karmatarerskanise
0

Coronavaccinering

Jag bor i Skåne och har insats genom lss och skulle vaccineras i detta steget. Nu när månaden nästan var slut ringde jag och frågade varför jag inte fått brev om vaccinering. Det påstods att dom har skickat till mig, men jag tvivlar då vi är några stycken som inger fått trots att det skulle ha skickats i början av april.

Hur är det hos er? Ni som har lss insats har ni vaccinerats?

Maleficum
0

Jag fick brev i fredags (de öppna för det bara någon dag eller så innan jag fick mitt brev) och ska vaccineras på tisdag (det fanns en ledig tid idag men vi begravde min mormor idag). Bor i Stockholm, däremot verkade inte vårdcentralen fått info om att det öppnas för vaccinering för oss med LSS så hon jag prata med på vårdcentralen var tvungen att gå och prata med nån annan och sen fick jag läsa upp vad som stod i brevet.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Karmatarerskanise
0

#1: okey. Här var jag bor vaccineras vi på sjukhuset och inte via vårdcentralen.

Karmatarerskanise
1

Nu fick jag till för sprutan på torsdag

Grace2009
1

Jag vaccinerades 10e mars. Fick inget brev om det, men min kommun har haft hand om att kontakta de med LSS så jag fick ett telefonsamtal och fick välja bland några tider. Preliminärt är jag planerad till midsommarveckan med min andra dos.