Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Läst 157 ggr
Panniepannie
0

Theralin

Hej äter theralin vid behov, känner att jag pratar sämre när jag äter dom, och jag blir jätte trött

Karmatarerskanise
1

Det är ju till för sömnen så det är inte meningen du ska prata med folk. Ta det när du ska sova.

Magrat
1

Det beror ju på i vilket syfte man får medicinen. Jag har den som vb vid ångest, och visst fasen blir man trött. Jag tycker själv inte att den hjälper, men prata med din läkare.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Karmatarerskanise
0

Får man den för ångest och man blir så påverkat måste man minska dosen.

Själv märker jag inget på kvällen, men dagen efter kan jag inte vakna, då är jag sjukt trött.

Så det var inget för mig.

Magrat
1

Nej, jag använder andra mediciner mot ångesten i första hand, men det är just det att jag vet inte vad TS fått den utskriven för. Jag skulle absolut prata med läkaren och påpeka att du blir så pass påverkad.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Panniepannie
0

#1: jag har fått den mot ångest inte mot sömnen