Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1159 ggr
HannaM
0

OT. Vad händer på nyår?

Ja som rubriken säger, vad händer på nyår? Blir det extra fin middag med familjen? Fest? Sova? Eller något annat.

Själv ska jag åka till en kompis och ta det rätt lugnt.

Margareta
0

Jag är förkyld och kämpar med att bli frisk - det blir lugnt för min del

Numer pensionär i Nynäshamn

HannaM
0

Krya på dig och hoppas det blir mysigt ändå

Tixy
0

Sitter hemma med musik på högsta volym och försöker lugna hunden. Sedan får vi väl se om jag drar ut en sväng och lunkar runt med mina kompisar och ser mig omkring.. Men jag är själv livrädd för fyrverkerier, så jag tror jag skippar det. :)

Milla
0

vi ska bara vara hemma och för en gång skull bara vara familjen. Skönt tycker jag för jag är inte heller så kry. Vi fixar gott att äta och sen blir det väl att gubben och sonen går iväg och skuter några raketer.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

HannaM
0

Hunden har ju sitt första nyår också, det verkar hitills gå bra med smällare men man vet aldrig så jag är ju med honom mest hela kvällen skulle jag tro.

Niklas
0

Vi ska fira nyår med mina syskon och deras familjer.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

HannaM
0

#6 blir det mycket folk då? Låter trevligt

Niklas
0

#7: Nja, jag kan tänka mig att vi blir mellan 10 och 15 personer, max. Det brukar vara trevligt så det räknar jag med.

Vänliga hälsningar

Niklas

Cattis
0

Firar nyår i vanlig ordning hemma med barn och maken. Hel familjen är samlad, eller kommer att vara i morgon kväll iaf, och då är vi ju ändå 7 pers. Så det räcker fint :-)

Vi brukar ha roligt och mysigt, så jag ser fram emot i morgon kväll. Min yngsta dottr har upptäckt skadeglädjen, så jag ser fram emot att visa henne "Grevinnan och betjänten". :-D

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Niklas
0

#9: Jag fascineras av att ni är så många i enbart den närmaste familjen. Det är som en hel liten släktträff. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Silenos
0

Vi ska fira med ett gäng kompisar, vi blir 20 vuxna och tolv barn.

Vi känner varandra väl, så våra barn ser fram emot det.

Annette
0

Vi skall vara hemma i lugn och ro, bara familjen. Maken jobbar 7-16 både nyårsafton och nyårsdagen, så då är det bekvämast så.