Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 623 ggr
Silenos
2008-01-02 22:53
0

Föreläsningar

Jag har varit på en del föreläsningar. Från några går man hem uppbyggd, andra är så problemorienterade att man nästan är med bekymrad när man går hem än innan man gick dit…

Jag har en längtan efter att ordna föreläsningar/samtalskvällar med en positiv o kreativ betoning.

Någon som funderat på samma sak ?

På Södersjukhuset i Stockholm har de en del föreläsningar. Men jag bor på landet Norr om stan och ibland känns det som ett helt företag att ta sig in till stan…vore bekvämt att kunna ordna något på Norra sidan.

Har ingen aning om var ni andra bor, eller vad ni har för erfarenheter o tankar kring föreläsningar/samtalsgrupper.

Niklas
2008-01-03 19:45
0

Enigma Omsorg har ibland ordnat föreläsningar. De håller till i Täby så det är i alla fall rätt sida av stan för dig.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Tixy
2008-01-05 16:42
0

Jag skulle gärna gå på föreläsningar på norra sidan, om jag någon gång hittar några intressanta. Bor själv i Sollentuna.

Citronmeliss
2008-01-05 20:22
0

Jag skulle också gärna delta men bor så långt bort, Norra Västra Götaland och här händer det inte mycket!

Hade dock stor behållning av kursen "autismspektrumstörning" som jag läste på Växjö universitet för ett antal år sedan men det var då det och livet går ju vidare med nya utmaningar!Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta