Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettom-sajten
Läst 1035 ggr
Niklas
0

Bjud hit era vänner

Känner du någon som kan vara intresserad av bokstavshandikapp? Bjud in dem!

Ett bra sätt är att använda tipsa-en-vän-funktionen. Leta reda på ett inlägg eller en artikel du tycker är intressant. Klicka på knappen "Tipsa en vän" ovanför inlägget/artikeln. Fyll i vännens e-postadress och klicka på skicka så får din vän en inbjudan hit.

Ju fler vi är, desto bättre blir sajten.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Cattis
0

Eftersom sajten är nystartad är här ännu inte så hög aktivitet, men om vi blir fler blir ju också aktiviteten högre. Ju fler givande diskussioner och berättelser ur era perspektiv - desto roligare.

Dessutom, min alldeles egna personliga åsikt, så är ju iFokus superbt bra till skillnad från de flesta andra forum. Ingen annanstans finns väl så många bra sajter under ett o samma tak?! :-)

Se här www.ifokus.se

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Niklas
0

Det här vill jag påminna om. Det är viktigt att vi får hit så många som möjligt så att vi kan sprida kunskap om vad det innebär att vara bokstavsmänniska.

Vänliga hälsningar

Niklas

Niklas
0

Jag lyfter upp det här igen. Nu är vi 111 medlemmar. Bjud in kollegor, vänner och anhöriga som är intresserade.

Vänliga hälsningar

Niklas

Milla
0

har lämnat sidan till Simmes och Idas lärare, vet dock inte om dom har varit inne och hälsat på.

Vet att i alla fall Idas ena specialpedagog är mycket tacksam för allt han kan lära sig om Tourettes och AS.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se