Bup i Landskrona
Nu är jag irriterad, har försökt få läkar tid till båda barnen ett bra tag nu men inget händer.
Har ringt dom 2 ggr/vecka och det enda dom säger är att vi ringer upp.
Problemet är att det tydligen inte finns någon läkare på BUP längre, men var 17 ska vi då vända oss??
Att vi måste ha läkartid är för att Simme måste ev höja sin medicinering och då vill jag gärna prata med läkaren om det.
Sen har det blivit akut med dottern, hennes tics har blivit mycket värre. Nu är det tom så att hon själv blir störd av dom.
Ringde idag igen trots att dom lovade att DOM skulle ringa upp mig, fick till svar att där finns inga tider nu och vi måste invänta den nya läkaren. Jag ville då veta om jag kan gå några andra vägar för att få komma till läkaren så fort som möjligt, men det kunde inte hon hjälpa mig med.
Så nu undrar jag om ni kan ge tips på vilken väg jag kan gå för att få komma till läkare inom dom närmsta dagarna för detta är ohållbart för båda barnen.
Jag frågade BUP om jag kunde åka ner akut till barnpsyk men det kunde jag tydligen bara om det var riktig kris dvs att dom nästintill skulle behöva bli inlagda och så akut är det ju inte.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ring barnpsyk på närmsta sjukhus o förklar ditt dilemma o be dem om hjälp. De kanske iaf kan skicka dig vidare till rätt ställe.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Nu äntligen har vi fått tid till barnen, vi fick ringa barnspyk i Lund som sen i sin tur ringde BUP i landskrona.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se