Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1128 ggr
HannaM
0

Hur är det idag?

Tänkte ta en liten tråd för att se hur det är idag, vad som hänt under dagen och ja, jag hoppas ni får ha en bra kväll!

HannaM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag inte gjort något speciellt. Varit på promenad med hunden i solskenet på förmiddagen. Nu ligger det snö på marken.

Mår ungefär som jag brukar imitt vakuum mellan samtalsterapin och utredningen som inte kommer igång…

Niklas
0

Läcker bild!

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

HannaM
0

Mojje tackar och bugar och säger att hans framtida jobb är fotomodell=p

gulzebra
0

Idag har jag fått mitt Nintendo 64 sålt, så sen har jag varit iväg och shoppat upp pengarna :P Fick bland annat hem en ram och ett zebramönstrat vykort som ska sitta i, ett vykort med Beatles som ska upp på väggen så snart jag köpt ett till fast med John Lennon (de är så dyra, så det blev lite för mycket pengar för att köpa båda samtidigt xD)… Träffade ett par bekanta som jag inte sett sen jag gick i högstadiet för en sisådär 7 år sen, det var kul Skrattande Och så shoppat lite skruvar och sånt, ska skaffa marsvin och ska bygga om min gamla byrå till bur ^^

Sen har jag nyss kollat på Sweeney Todd… Inte nån höjdare men blev lite småkär i en del av filmen där en sjuuuukt söt grabb sjunger ruggigt fint ^^,

Snart sovdags x)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Anne-Hedvig
0

#3 - En nydelig hund!

Hamsteren min har bitt over ledningen til kjøleskapet, så nå må jeg ha maten min stående på utetrappen. Ringte etter elektriker som skulle komme i dag og ordne med ledningen. Satt her og ventet i fire timer uten at noen elektriker dukket opp. Ble ganske oppgitt og frustrert - kan de ikke komme, får de gi beskjed!!

Etter omsider å ha kommet meg ut og fått handlet, har jeg sittet inne og lest aviser. Venter nå på at hamsteren skal våkne, så jeg kan kose med henne.

HannaM
0

Ojoj, inte den bästa sladden att bita av inte. Hunden tuggade igår av sladden till en avmina tvspelskontroller.. Så numera kan bara en spela i taget.

Mojje tackar för alla trevliga kommentarer!