Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 880 ggr
sockerrattan
0

Är vi för ärliga?

Är det så att vi säger mer än nödvändigt? Hade en köpare på mina råttbebisar som drog sig ur… pga att jag sa som det var. Att det hade skett en olycka medans jag var borta…

Mia//

[Jessica90]
0

Jag är för ärlig ibland. Jag kan inte ljuga, visst det är ju bra men ibland sårar jag folk för att jag säger som jag tycker.. Det är ju inte meningen såklart..

gulzebra
0

Ärlighet hör ju till.

Men för ärlig när det gäller att sälja råttor kan man inte vara. Drog sig köparen ur så visar det väl mest att det inte var rätt köpare för en av de råttbebisarna eller att köparen ville ha bra uppfödda råttor eller nåt sånt :) Om det nu är en tjuvparning du menar :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

sockerrattan
0

#2 Det var ingen tjuvparning! Det var en olycka som hade hänt bebisarna och ingen var skyldig! Utan ren olycka

Mia//

gulzebra
0

#3: Oh ok. Blir lite nyfiken nu, vad hände?

Hur som helst så var det väl helt enkelt inte rätt köpare ^^

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

sockerrattan
0

#4 När jag kom hem satt 4 ungar fast i hamsterboets fönster och 2 hade avliditGråter. Hade sorg i lördags… 2 släta tjejer…

Mia//

gulzebra
0

#5: Ajaj, det var inte kul :(