Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 1177 ggr
HannaM
2008-04-04 14:28
0

Äntligen!

Idag ringde dom från öppenvården ochjag fick min tid till utredning!! 24:e drar vi igång. Äntligen. Som jag har väntat. Nu skuttar jag fram lite gladare än vanligt idag.

Niklas
2008-04-04 17:59
0

Grattis! :-)

Trevlig helg!

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Milla
2008-04-04 21:12
0

Grattis så skönt!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Citronmeliss
2008-04-05 12:39
0

Oj, det måste kännas härligt för dig Hanna, så som du har väntat!Glad

Kram/Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

HannaM
2008-04-05 15:33
0

Ja-a så härligt!! Nu kanske mitt liv kan komma någon vart..

Citronmeliss
2008-04-05 16:25
0

Toppen Hanna!Flört

Trevlig helg!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

MariannE11
2008-04-05 23:32
0

Grattis…..solen skiner på dej!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

HannaM
2008-04-05 23:35
0

Tack alla!

Nu har solen gått ner dock. Det gladaste glädjen har försvunnit och jag är tillbaka i mitt ack så välbekanta svarta hål..

Niklas
2008-04-08 23:06
0

#7: Varför då? Du har väl fortfarande en utredning framför dig?

Vänliga hälsningar

Niklas

HannaM
2008-04-09 00:50
0

#8 javisst den är framför mig.. men har så svårt att vara glad… är så mycket som inte är bra

Niklas
2008-04-09 01:12
0

#9: Försök att fokusera på det som är bra. Det ger energi som hjälper dig med det som inte är tipp-topp.

Vänliga hälsningar

Niklas

Noeli
2008-04-09 09:34
0

#8 Är du säker på att saker å ting inte är bra?! Kan det vara så att saker å ting gått lätt på sista tiden? Isåfall, tänker jag, att det blir bättre om du bara låter tiden vara en stund. Det är faktiskt tillåtet att få saker å ting att bara flyta. Värre blir känslan där hjärnan spelar ett spratt om att det inte skulle vara ok att det går lätt i livet. Jamenar, du åkte ju nyss upp i hjärnverksamheten; GLAD i hågen för din utredningstid! Hur ska hjärnan kompensera "uppåt" nu då? Liksom. Hänger du med?!

MEN om det är så att det faktiskt ÄR trista saker som hänt. Försök låt tiden göra sitt. All tid som går får perspektiv på tillvaron. Fiffigt va?!

*ros till dig* :)

HannaM
2008-04-09 13:41
0

Tja så mycket har inte hänt alls.. mest känsla av att vilja var adöd som gör mig mindre lycklig eller tvärtom

MariannE11
2008-04-09 23:59
0

jag är övertygad om att du Hanna är en otroligt fin människa som haft alldeles för mycket otur…. o tyvärr kan vi inte ändra på det som varit…. men jag hoppas att framtiden ser betydligt ljusare ut….

kram på dej!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Cattis
2008-04-10 04:19
0

Håll ut! När du börjat utredningen kanske det öppnar sig helt nya och oanade möjligheter. Får du diagnos kan du får hjälp som du hittills inte kunnat få. Jag håller tummarna för dig!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

HannaM
2008-04-10 19:31
0

Jag försöker och försöker att se saker positivt.. men huh vad svårt det är. Jag sitter här och bara inser hur inget någonsin kommer gå rätt

Noeli
2008-04-11 15:58
0

…delar med mig av ett tips då….:)

Gör dig en låda med saker du blir lite "högre i tankarna av". Såsom roliga kort, texter du känner till ("det är ok ändå" "jag FÅR må så här" "det går över, jag vet" "jag ÄR bra" "titta vad jag har - å så bilder på det" "etc etc etc"), feelgoodmovies, bok du gillar bäst….Gör dig tid till att fixa till lådan. Klippåklistra, du vet. Fyll lådan med vad som gör dig på lugnare humör helt enkelt och som hjälper dig att stå ut när det är svårt! Det här lådan ställer du nånstans så du inte ser den jämt utan bara tar fram när det är skit i livet…

Kan det vara nåt kanske?! Eller är det nåt du kan modifiera om så det fungerar för dig…….?! Kommer du på nåt annat sätt att göra detta?..isf kanske DU kan dela med dig till mig! *ros till dig*

Niklas
2008-04-15 10:45
0

#16: Vilken bra idé! En sån låda borde vi nog ha allihop ibland. Jag kanske ska börja sortera må-bra-filmer så att de står på samma ställe. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Noeli
2008-04-15 21:27
0

# 17 TACK för tipset! … ;)