Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1210 ggr
Tur-Budda
2008-05-25 14:20
0

Hej!

Jag har flera års erfarenhet av TFT-tankefält terapi. Det är en extremt effektiv smärt- och drogfri metod som jag hjälpt massor av människor med. Jag har haft framgång med det mesta jag provat att behandla, från långvariga smärtor, sorg, stress, ångest, fobier, Dyslexi, olycklig kärlek, diverse sjukdomar. Metoden är, tvärt om mot vad som är vanligt i konventionell psykologi, mycket effektiv vid tydliga trauman som tex våldtäckt, incest, krigstrauman, misshandel etc. Den fungarar naturligtvis inte alltid på allting, men den fungerar oftast på det mesta.

Jag har inte haft förmånen att få behandla många personer med de diagnoser som presenteras på den här sidan och skulle vara glad om jag fick chansen att ge några provbehandlingar till människor som finns i Stockholm som boendes eller på regelbundna besök. Det är ofta stor positiv effekt redan inom en behandlingstimme, men ibland tar det uppåt fem behandlingstimmar innan man märker en tydlig förbätttring.

Välkommen med frågor och intresseanmälan för dessa provbehandlingar.

/Lasse Andersson, Tankefält Coach

Niklas
2008-05-26 12:29
0

Kan du berätta mer om hur det går till?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Sweetelle
2008-05-31 02:09
0

Exakt… säger som Niklas, vad är det för metod och hur går den till?

Tur-Budda
2008-05-31 02:24
0

Kolla här, jag jobbar lite annorlunda men de grundläggande principerna stämmer rätt ok. =)

http://web.comhem.se/~u75502861/health/tft/recept.htm

NNNN
2008-05-31 21:28
0

Om du betalar mig 500 kr vid varje behandling, så kan du få behandla mig 5 ggr.

Tur-Budda
2008-05-31 21:49
0

#4 Tack för erbjudandet, men jag har inte den ekonomin som krävs för ett sådant arrangemang. =)