Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etiketttips-goda-råd
Läst 6076 ggr
HannaM
1

Tips mot rastlöshet

Jag sitter här och håller på att gå åt, rastlösheten är värre än vanligt. Finns det någon som sitter på något bra tips som kan lugna ner mig? Drar mig för att ta lugnande…

[LenaB]
0

När min son blir så rastlös brukar han ta färgpennórna och sätta sig att rita. Han har blivit väldigt duktig de senaste åren måste jag säga. När han ritar eller målar så är han så koncentrerad så han känner sig slut säger han. Han har provat andra saker med men detta verkar fungera för honom.

Niklas
0

Motion skulle jag föreslå. Det hjälper mot mycket och ofta mot rastlöshet. Gå långa promenader om du inte vill göra något annat.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

lottaabrahamsson
0

Centralstimulerande verkar ju bra mot just den biten…..

HannaM
0

#3 jo, jag är bara inte där än tyvärr.. inte klar med utsättningen av min antidepp

tira
0

kanske låter tjatigt men motion ,yoga fungerar,jag lägger tid(förrutom på barnen) tid på att pyssla i terrariumena.(ärligt måste jag erkänna att på kvällarna äter jag en massa socker för att orka gå ner i varv)min son med bl.a adha försöker jag få att titta på en film eller sätta sig vid datorn efetrsom hans rastlöshet är trötthet mvh tira