Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettförskola-skola-jobb-praktik
Läst 1481 ggr
LazyArrogantRetardSociety
0

Tjenix!

jaha man ska väl skriva en kort pres!? 

Ja e en kille på 23 som fick en ADHD diag för typ 2-3 veckor sen efter en 4 månaders utredning ^pust^ Fick även nån ASP diagnos som känns sådär lagom diffus (10 frågor alltsomallt) :-P

Måste säga att det känns jävligt skönt att fått en diag har alltid kännt mig fruktansvärt hm…"udda" :-) (mycket pga tidigare utredning utan res i tonoren) hehe nu när jag läser folks berättelser så är det nästan upplyftande hur mycket jag känner igen mig (inte bara jag som e yr hehe ;-)

Jag ska få conserta om nån vecka är det tänkt men jag ska inte skapa en till tråd runt den frågan ;-) men däremot är jag lite intresserad över om det är någon här inne som studerar eller funderar på att ta upp studier… har ni fått hjälp av medicin?? har ni några andra knep?? skulle va nice om ni hade lite sjyssta "guldkorn" att dela med er av! Kramx Jonatan

[aspie]
0

Hej Jonatan!

jag kan nog inte hjälpa dig med de frågor du har men det finns många andra här som kanGlad Jag vill bara hälsa dig hjärtligt välkommen!Skrattande

Kramiz/aspie

Niklas
0

Välkommen hit! Studier och ADHD har diskuterats tidigare. Om du söker tror jag att du kan hitta det.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning