Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettnpf-och-psykisk-sjukdom
Läst 2340 ggr
[aspie]
0

PTSD/ADHD/umattningssyndrom

Niklas
0

Den trötthet som flera här verkar lida av kan säkert ha ett samband med utbrändhet. Det är samma symtom.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[aspie]
0

Precis Niklas..

Jag har formodligen PTSD enligt min psykolog och jag ska ju utredas på NP-enheten. Har ju kanske ADHD oxå. Känner mig totalt utbränd och är ju sjukligt trött både fysiskt och psykiskt Kanske alla pusselbitar börjar hamna på rätt plats snartObestämd

HannaM
0

Den slutsatsen har jag lyckats dra själv=) Duktig idiot. Kraven från samhället är såpass fel och höga att jag inte klarar av dom med min diagnos, däremot strävar jag ju efter att vara normal vilket är jobbigt och slutar med totalkolapps… mitt problem är… varför blir inte tröttheten bättre nu näör jag är sjukskriven och faktiskt inte så involverad i samhället att jag måste passa in längre och har slutat göra många av dom ansträgningarna.

sighni
0

Jag har läst uppsatsen. Det var mycket intressant och tänkvärt. Hoppas denna kunskap sprider sig dit där den gör mest nytta.

Kyona
0

Jag har också samma problem som HannaM med tröttheten som vägrar ge sig =o( Känner mig så less på att aldrig få känna sig pigg.

[aspie]
0

En till som är välkommen i klubbenSkrattande

Sweetelle
0

#5 och andra som är intresserade så kan man hitta mer åsikter och tankar kring ämnet "Trötthet", här.