OT. Ett gott skratt!
La precis upp en tråd inne på psykologi iFokus, och jag tror att det kan passa här också. Vi behöver ju alla ett gott skratt då och då.
Man kan skicka frågor via SMS till 118 100.
Jag frågade: Vem är David Eriksson?
Det här svaret fick jag:
118100 tror att David Eriksson är en MC-kille med Idol-drömmar. Han ser sig gärna i finalen med långt svajande hår sjungandes Born In the USA me blommor och vackra flickor runt honom.
Någon som vågar testa? Skrattade rätt gott åt svaret.
Kan ju säga att jag varken kör MC eller har Idol-drömmar. Har scenskräck och sjunger dåligt. Inte långt hår heller. Det som stämmer är att jag gillar Born In The USA, och har gärna en vacker flicka omkring mig.
En av mina medlemmar fick upp svaret att hon var enormt intresserad av rysk potatishistoria! Har fortfarande inte slutat skratta åt det.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
HA HA HA HA HA.. detta måste jag testa!
Ska bara ut med hundarna först
Ha ha ha. Jag skickade frågan oxå. Så här blev svaret:
"aspie" är en mysig tjej som bor med sin kille i storstaden. 118100 tror att hon är en varm och omtänksam person som tycker mycket om glass och sommar.
Mysig vet jag inte precis, och jag bor definitivt inte ihop med någon och vill det inte heller. Bor inte heller i storstaden utan i en byahåla.Tycker om glass gör jag ibland bara. tycker om sommaren om temeraturen ej överstiger 23 grader annars mår jag dåligt
Frågade även på min dotter och så här blev svaret:
118100 tror att "min dotter" är en rolig tjej med hatten på sned som kommer att bli en ännu större komikerikon än Robert Gustavsson.
Ha ha ha. Ja det skulle ju inte förvåna mig ett dugg om detta stämmer

Hjälp! I mitt fall var 118100 verkligen ute och cyklade:
Marie är en tjej med den där glimten i ögat som charmar (det vore ju kul). Hon är full av energi och har alltid något roligt på gång (det vore också kul).
Eremitha är en söt och snäll tjej (hm … sen när då?). Vi tror att hon gillar att äta sockerkakor (never), golfa på natten (kan man äta det?) och att se på film (ja, faktiskt, ett rätt!)
Fair Winds and Following Seas!

Kul alternativ till horoskop det här ;o)
Jag satt och roade mig en hel kväll med frågor. Det är riktigt skoj. Skrattar fortfarande åt svaret att en av medlemmarna hos mig gillar rysk potatishistoria 
Och till aspie ska jag skicka en badanka till hennes strandbesök 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Kostar det 18 kronor per fråga?
Vänliga hälsningar
Niklas
#6 Kollade inte hur mycket exakt, men det stämmer nog för pengarna på kortet försvann snabbt
#9: "Vem är Niklas Johansson?"

Vänliga hälsningar
Niklas

MAn får ju leta ganska länge innan man hittar priset på tjänsten … why am I not surprised?
Fair Winds and Following Seas!
Ja, men kul var det i varje fall
Men jag gör nog inte om det

#10 Svar på frågan "Vem är Niklas Johansson?"
"Niklas Johansson är en trevlig, lugn (åtminstone i debatter) och uppmärksam kille som gillar och är duktig på att fotografera han drömmer om att få "Stora Fotografpriset av tidningen FOTO"., nonsenssvar tror också att han är galen i surt godis och har olika stora fötter, han gillar fredagsmys med sin familj."

#13 haha! Du fick några rätt iaf! :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Jaha, vem är Hanna Munkhammar då?? =)
#13: Har du stalkat mig? 
Vänliga hälsningar
Niklas

#13 : Jag stalkar alla!
#15 Svar på frågan "Vem är Hanna Munkhammar?"
"Hanna Munkhammar är en sympatisk men vilsen tjej som letar efter rätt plats för henne på jorden. Hon måste bara komma till rätt juvellerare som kan få den här oslipade diamanten att komma till sin rätt, men gör hon bara det kommer hon slå alla med häpnad över vad som fanns där hela tiden. Hanna riskerar att bli tvungen att köpa en jättevilla eller ett äldre hotell bara för att få plats med sin växande familj, av illrar. Nonsenssvar tror också att hon är hemligt förälskad i Robert Wells och dansar polka. Hon älskar sin man och trivs med människor som inte försöker fostra varandra utan är tillåtande och avslappnade."
Åh! Du är ju duktig ElvaHax
Kan du svara på vem aspie är oxå?

Haha… jadu jag skulle vilja se mig dansa polka=p varken taktsinne eller kordination. Men kul skulle nog folk som tittade ha=)
Sschh jag försöker övertyga min man om att fem illrar är preciiis lagom=) Han får inte förstå den underliggande tanken om att få flytta till ett stort hus med tomt där jag kan ha en stor utegård och kanske en iller eller två till=)
Undrar om man ska börja leta guldsmed.. hmm=)
Tackar förresten

#3 golfa på natten (kan man äta det?)
ursäkta min kanske dåliga humor men denna komentar kommer jag skratta åt resten av dagen xD