OT- grattis till mig
Jag har idag överlevt min första handbollsträning på drygt ett och ett halvt år, det var häftigt. Kändes visserligen lite avigt att stå där igen men jag klarade det och gjorde inte bort mig så där jättemycket. Det var rätt kul faktiskt. Inget större nyhetsvärde kanske men jag ville gärna berätta=)
Gratulerer - morsomt!
Kul - grattis !

Vad roligt Hanna… jag blir verkligen glad för din skull.
Många kramar från Elva!

Känns fortfarande rätt bra men jag har ont i en axel, väldigt ovan att kasta uppenbarligen. Ska till och med sitta på bänken på matchen i helgen. Gissningsvis inte spela men ändå, hoppas det fortsätter kännas bra för det har varit en stor del av mitt liv och ser gärna att det fortfarande är det.

Joo…det var jätteroligt att höra! Grattis Hanna!
Är du som jag,ger du allt eller inget
. Lycka till!
Åsa

Jepp… jättestort grattis till dej
o ja erkänner….. jag är impad
blotta tanken på att sporta får mej att hissna

#5 jodå det är lite så på något sätt. Ska jag bara vara där och haffsa så är det ingen poäng att vara där så jag ger allt jag har eller är hemma och sover=)
Glädjande nog lyckades jag också ta mig iväg på det första Ki-box passet öfr året också, har haft uppehåll där med), nu ska jag försöka hålla igång och hoppas på att en bättre fysisk hälsa hjälper upp den något knaggliga psykiska.

#7 Låter superbra, och jag tror på det där om att fysik hälsa hjälper den psykiska. Och jag tror också att bara att göra nåt som du tycker är kul kan få dig att må bättre och kanske ge dig bättre självkänsla. Men se till att inte sikta för högt så det blir pannkaka av allt (jag menar med att börja göra massa saker samtidigt).
Men det är super att du orkar kämpa, utan att försöka kommer man ingenstans!!!

Jaha, det var det, spelade match i söndags, helt ok men ingen kondition. Igår vaknade jag med den härliga influensan så nu sitter jag här med massa feber och ont i kroppen.. farligt att träna=)

Precis - rent av livsfarligt ;o)
Bara du orkar köra igång igen även om det tar tre veckor innan du är i form för att göra det!!!

Jag laddar hemma i sängen för att ta nya tag, ska bara bli av med lite feber och slemhosta