Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1498 ggr
linhof
2009-02-20 21:22
0

uttråkad......

jag är såååååååå uttråkad!

…att jag känner själv hur jobbig jag är…

det händer ingenting…. o det jag gör, gör ju inte att det går fortare heller….

Vet inte hur många gånger jag loggat in här idag….som om det skulle gå o få folk att skriva mer om jag loggar ut??? så dumt Flört

Så här kan det bli ibland…. och jag gillar det INTE Skrikandes normalt sett så är det full fart o energi för hela området, 10 000 saker på gång…. hur mkt utflippade ideer o projekt på gång samtidigt….

Men nu…är jag totalt inspirationslös… ingen att prata med heller…. dessutom långledig från jobbet…barnen klarar sej ganska ypperligt själva….o jag har tråkigt! tråkigt! JÄTTETRÅKIGT!!!!

Har dessutom ingen som helst lust att göra nåt…. så det gör ju inte saken lättare precis Obestämd

Niklas
2009-02-20 21:44
0

Har du kollat om du hittar några andra roliga sajter här? Kanske lite matlagning eller TV-spel?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

linhof
2009-02-20 21:47
0

#1 Glad tror jag har kollat 50 % av alla sidor….. men inte blir det mer fart i mej för det *fniss*

Tack för att du svarade…. Glad

Niklas
2009-02-20 21:51
0

Har du sett alla avsnitt av Hjärnstorm då? Annars har du något roligt framför dig:

Hjärnstorm

linhof
2009-02-20 21:52
0

hehe… tack vad du är gullig Skrattande får kolla in det om en stund… får inte igång ljudet på gubbens data (har en egen men sitter vid hans på dagarna….större skärm)

Niklas
2009-02-20 21:56
0

Det är inte dag längre. Glad 

De programmen är verkligen sevärda. Tre timmar har du framför dig.

linhof
2009-02-20 21:59
0

hahaha…. nääää men han har inte kommit från jobbet än Flört o dag för mej är nog mera eftermiddan för andra…. spelar ju ingen roll om ja går upp 7 på morran…. är ju inte närvarande vare sej kroppsligt eller mentalt före 13….

O gubben e aldrig hemma före 19 ändå…så innan han e hemma är det dag Glad

Helona
2009-02-21 00:26
0

Jisses! Vad jag känner igen mej! Det där med att logga in och ut…..så gör jag oxå sådana dagarSkäms.

Vilken himla tur jag har som jobbar hela helgenFlört. Prata nu inte ihjäl din stackars gubbe,när han kommer hem från jobbet. Han kan ju vara trött,och behöva lite lugn o roSkrattande.

Önskar dej en skön ledig helg. Hi,hi!

Kram / Åsa

linhof
2009-02-21 13:41
0

Tack så mycket Niklas Glad det var sevärt….o höll mej sysselsatt en stund *kram*

Åsa…. prata med gubben??? han har nåt naturligt försvarssystem i skallen tror ja……. ungefär lagom på parkeringen slår det på automatiskt…. han hör knappt ett smack av va jag säger Flört *tror iof att det beror på att han vant sej vid den konstanta svadan och att oftast så är den totalt meningslös* hihi….

Kram Linda