Off Off Topic - Den 19 mars
All uppmärksamhet på min födelsedag mottages med största glädje! Skriv gärna i min gästbok 
>>>Malum domesticum<<<
GRATTIS Berta
Fyller du jämna år eller?

# 1
Tack! Nej inte jämnt, det var förra året.
>>>Malum domesticum<<<
Grattis!!! Härligt med någon som faktiskt vill ha uppmärksamhet på sin födelsedag, brukar ju tråkigt nog vara tvärtom annars..! *grattiskram* ha en underbar födelsedag!

Oj oj grattis!! Hoppas dagen blir bra! Skulle gärna skicka en chokladtårta om jag hade haft möjlighet men du får väl tänka på den istället=)

# 3
Tack. Ja för en gångs skull kände jag att jag får banne mig uppmärksamma mig själv om det ska bli nåt. Många födelsedagar har gått förbi i tysthet. Men inte denna!
# 4
Tack tack. Jag har tänkt mig den godaste och vackraste chokladtårta jag bara kan och nu får du tänka dig att jag bjuder dig på en stor bit av den. Så äter vi tillsammans med alla andra som vill tänka sig att de är med på kalaset.
>>>Malum domesticum<<<

#5 det är ljus på också=) Du får inte glömma att blås ut dom och önska dig något innan du bjuder!

Grattis! Jag är gärna med och äter av tårtan!
Grattis! 

Tackar för gratulationerna och varsågoda - det är bara att ta för sig av min figurvänliga tårta.
>>>Malum domesticum<<<

Åhhhh, så sött 

# 10
Tack för det jättegulliga kortet.
Idag är det åter en vanlig dag och jag kan inte köra med familjen längre. Man kanske skulle fylla lite oftare.
>>>Malum domesticum<<<
Fylla år lite oftare utan att bli gammal då 

#12 vassego 
Du får börja fira namnsdagar med… som om det vore födelsedagar