Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 2603 ggr
[aspie]
0

Vilken hundras är du?

Testa vilken hund du är!

Det första testet är svenskt. 

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=104612&a=1413429&lid=puff_1398603&lpos=lasMer

Det andra är engelskt och riktigt roligt, he he heSkrattande

http://www.gone2thedogs.com/index.html

[aspie]
0

I det första testet var jag är Cocker spaniel och i det engelska testet var jag en Soft coated weatern terrier

[Rebecka]
0

jag var en Golden Retriver i det svenska testet

[Perfektion]
0

Jag blev en…

Engelsk bulldog

Bulldoggen är en cool livsnjutare av rang. Den ser tuff ut, men har inte riktigt koll på vilket skrämmande intryck den kan göra på såväl människa som andra hundar. Den börjar aldrig ett slagsmål, det behöver den inte. Tvärtom så förväntar den sig att alla är lika fredliga som sig själv. Bulldoggen lever under devisen "peace, love and understanding annars får du riktiga problem". Skulle den dock mot förmodan hamna i slagsmål är det bara ett som gäller; vinna eller dö. Många skulle nog kalla bulldoggen för den perfekta hunden, lugn och sansad. Den skäller nästan aldrig. Och sist men inte minst, en bulldog älskar att åka bil, tåg, båt eller flyg. Den är lättskött och behöver inte alltför mycket motion.

Jag kan inte säga annat än att jag håller med. Cool

linhof
0

haha…på det svenska blev jag en grand danois o det engelska en sneizer (stror)….hur man nu stavar det? Cool

[aspie]
0

#4 ha ha ha, Grannis blev du nog bara för att du är så långSkrattande

linhof
0

#5 tror jag med Flört

[Hamster95]
0

Jag blev en Golden Retriver

Lostlie
0

Golden retriver! Är uppvuxen med fyra golden… kanske beror på uppväxtmiljön dåFlört

giffan
0

jag blev en cocker på den svenska å en australisk asu… hur det nu stavas

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Molle08
0

Mops

Mopsen är barnvänlig, livlig och glad hund med charm, utstrålning och intelligens. Den passar bra med barn och andra husdjur. Mycket hund i litet format med stor personlighet som varierar från en mops till en annan. Mopsen är hundvärldens clown, fylld av energi och humor och den strålar sig gärna i uppmärksamhetsglansen. En mops vet hur man uppför sig. De är självsäkra nog att känna till sitt eget värde och är i princip orubbligt harmoniska. Mopsen älskar andra hundar, ju större desto bättre. Får den inte den uppmärksamhet den förväntar sig är det andras förlust, mopsen drar vidare till någon som bryr sig. Mopsen älskar att sitta i knäet, men är absolut ingen latmask. Tvärtom så är den oerhört energisk och med på det mesta, och det bästa dne vet är att få komma ut på galej. Mopsen har inga jaktinstinkter men den är väldigt följsam och lätt att få väluppfostrad.

allobosia
0

På det svenska testet fick jag engelsk bulldog

Och på det engelska så fick jag Shih tzu, min favorit faktiskt ^^

Grodan77
0

I svenska, bulldogg i den engelska Basset….hu

HannaM
0

Border collie på det engelska. Cocker spaniel på det svenska

Molle08
0

Engelska testet visade att jag var CAVALIER KING CHARLES SPANIEL

Senixus
0

Svenska testet blev jag Engelsk Bulldog Skrattande 

Skulle nog passa mig perfekt.

I den andre blev jag Shiba Inu

En liten vovve som gillar hemmalivet men som trotts detta inte drar sig för att gå ut på jakt Tungan ute

Den ska tydligen bland främlingar vara 'Aloof, Sensitive & Hard to please'  Jodå den passar in på mig med tydligen 'fniss'

[aspie]
0

#15 Kul att se dig igen Senixus Skrattande Har saknat dig.

Helona
0

I det engelska blev jag en Border collie. På det svenska en Golden.

Åsa

jessi_twini
0

Jag blev en jack russel :D Iaf på det svenska ^^

Killen
0

Jag är tydlige en Engelsk bulldog Flört

kissmekate.blogg.se

Svea-
0

ääähhh….bullmastiff…Obestämd

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.