ork,energi,livslust...var köper jag det?
mmmm…jag är just nu så lessen,så orkeslös,så frustrerad att jag är snurrig huvet,mår illa,å,,ja,,e deppig..
när man har så mycket olika problem å kämpa med å dessutom har barn är det så in i helvete tungt..åå jag bor i en skitkommun där ingen hjälp finnes för oss..det gör mig så ont att stå maktlös å se på mina barns lidande,,,det är så utmattande att käma för det mest banala vardagliga ting..just nu vill jag bara dra täcket över huvet å sova,gråta å jjaa..vet inte…varför är det så svårt å få hjälp,,,vill bara läga mig i någons knä å gråta ut…vill att någon ska förstå..hur det är..å faktiskt kunna hjälpa..å inte ge mig fler tips å råd som ej leder någonvart…jag har ont..i hjärta å själv..jag e så trött,,jag kämpar,,kämpar å kämpar,,så energi,ork,livslust+vart köper jag det?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Ser att ingen svarat… antagligen för att ingen har något bra att säga, ingen av oss har tyvärr lyckats komma på vart man kan köpa de här sakerna, men vi är många här som känner igen det du beskriver och känner med dig.
KRAM på dig, önskar jag kunnat ge nåt mer!

En kram var allt jag behövde…tack så mycket…
vet att ingen kan lösa såna här saker..behövde bara "spy" ur mig …
tack åter igen för kramen..å kram tebax..

Känner igen mig så mycket. Skickar några kramar

TACK……..det är så tacksamt å få en kram…tack..

Kram och glad påsk!

Tack detsamma Puhlo..KRAMMMMMMM
Jag undrar precis samma sak.. ska man alltid må såhär?
Jag känner mig så låst… jag vill bli fri!
Hoppas det löser sig! :)
Precis! Det känns som om man sitter inne i ett säkrare fängelse än på Alcatraz.
Fånge i sin egen kropp och nyckeln verkar någon ha kastat bort. Sitter jag där på livstid eller får jag komma ut i friheten snart?

ja…precis…lever jag för andra eller mig själv?…
jag har ju aldirg blivit väl behandlad,,,så jag har så många gånger en bild i mitt huvud av en varm omtänkasam människa som jag kan lägga mitt tunga huvud i dennes knä och gråta,gråta,gråta,gråta och kunna säga vad som helst..kunna säga allt utan att tänka på om jag säger det här vad händer då..för förra gången jag sa nått blev det fel å det blev då så här…
Håll mitt hjärta,håll min själ,säg att menar å vill mig väl…(björns skifs låt)….skrev han dengenom mig eller?
postar kramar till er allihopa…många varma kramar,,,
#8 usch känner precis likadant.. jag sitter ständigt och funderar på vad jag kan göra åt det.. Flytta? jobba extra? flera hobbys? hitta på mera med vännera? Det enda jag inte testat är flytten så det ska jag testa sen.. Till något riktigt varmt ställe :)

Det finns tyvärr bara en väg ut och det är genom att ta livet av sig. Tyvärr lyckas jag inte ens med det utan hamnar istället på sjukhus…

ang att ta livet av sig…så förstår jag det mer än jag önskar skriva här…men,,,snälla,,,,gör inte det…
det gör så ont i oss som finns kvar….tro mig….
vet mer än jag behöver om detta-------
kram till dig…krammmmmm….