Jag har ett problem
När jag läser inlägg jag gillar brukar jag bokmärka dem för att ha dem nära till hands när de behövs. Problemet är att det skrivs så mycket här som jag måste bokmärka. Det blir nästan lika svårt att leta bland bokmärkena som att bläddra bland inläggen.

Jag har inte förstått det där med bokmärken och prenumerera.
Men är det dom trådarna man vill följa, utan att man har gjort inlägg där?
(För där man skriver nåt, dom finns ju i Mina inlägg.)
#1: Precis så. Gillar du något som står i en tråd klickar du på "Bokmärk" ovanför inlägget (eller artikeln). Då hamnar det under gruppen "Bokmärken" nedanför inläggslistan.
Jaha, då förstår jag.
Eftersom jag nästan alltid "babblar" så hamnar ju det jag är intresserad av i Mina inlägg 
Då ska jag försöka komma ihåg det… Tack!
#3: Ja, men då kanske det finns en del saker du vill hitta lite lättare än att söka igenom alla "Mina inlägg".

näää du är inte trög mysan…. bara lite pumsig kanske??
mina bokmärken hittar du till vänster i inläggsraden… under de senaste inläggen 
Däremot bekriper inte jag prenumerera… vad är den bra för? vad betyder det?
#6 om du prenumererar på ett inlägg så får du ett mail (inte pm) varje gång någott nytt händer i inlägget.
Personligen är jag inne här oftare än på min mail så jag ser ändå

Jag fick direkt dåligt samvete för att jag skriver en massa inlägg o kommentarer, och liksom bidrar till att röra till det…men sån är jag..
Förresten hade jag inte sett de där kolumnerna ovanför inlägget, så tack för tipset
!

dumma ,,,nu blev jag ju nyfiken..men jag har ej ro i huvet för å läsa ang vart bokmärket tog vägen å hur det funkar…typiskt mig..tryck,tryck,tryck..åå sen bara????????????????
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

#7 jahaaa *försöker se upplyst ut* 
men ja e ju oxå här mer än på mailen så det är ju en onödig funktion för mej… men tack för upplysningen 

Attans att vi är så intressanta då=)
Här är ni/vi mer intressanta än på andra ställen, självklart 
#6 OK, nu förstår jag!

#12 klart vi e!!! o e de ingen som e intresserad så kan man alltid pladdra på endå… för det e vi ju alla bra på *hehe* o det är ju nästan bara vi som fattar vad vi menar ändå… *asgarvar*

flåt… jag e lite trött…hoppas ingen tog illa upp 
HA HA HA, fattar precis pladdermaja 

x 10
aspie och linhof: Ni är för härliga! 
Den här sajten är faktiskt roligast… Varför har jag inte varit här på länge för 

för att du inte visste att de skönaste av de sköna är här??? 
HA HA HA, Linhof och Mysan, ni är dö-goa 
Tack förresten lilla Mysan (#18) 

mmm nu har snurriga jag hittat oxå..hur man gör med bokmärken å vart dom hamnar…det tar tid för mig..men oftast så kommer jag på det…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#19-20 
#21 Ja, ibland är det så knepigt innan man förstår, men på den här sajten behöver man ju inte skämmas, eftersom dom flesta av oss har lite problem med ´ditten och datten´ 
*babbel babbel*