Städdag idag
Detta är helt OT, vill bara prata av mig lite…
Har haft städdag idag, som vanligt på lördagar, fast idag städade jag lite extra noga.
För det mesta gör jag bara det vanliga, dammar, plockar undan, dammsugar, tvättar golven.
Fast idag rensade jag undan en massa skit som jag bara har städat runt förut.
Riktigt skönt att få det gjort!
Jahapp, det vara bara det… 
Skönt när man får undan bråte som legat och skräpat alldeles för länge. Jag har ännu kvar en massa bråte som ska ut trots en massa rensning.
Då kan du koppla av och ha det skönt ikväll mysan 
#1 Ja, jag kan gå i månader och se skiten, men inte orka göra nåt åt det.
Sen en vacker dag, DÅ tar jag tag i det och det är så skönt!
Men jag har mycket kvar, som jag bara MÅSTE ta tag i.
För om huset blir sålt nu i sommar, så kan det vara skönt att inte ha så mycket skräp att ta hand om då.
Ja, det är bara att fortsätta med rensningen… ööörk!
Snart kommer det kanske folk och tittar på min lägenhet oxå och då vill man ju inte skämmas 
Hoppas ni får huset sålt nu så du kan få ditt eget lilla krypin 
#3 Ja tack, jag hoppas verkligen också det!
Guuud va skönt att ha ett eget!

hörru Mysan! du har ju städat i helt fel hem 
#5 HA HA HA 

Så duktig du varit! Jag hatar sånt. Vi gjorde också lite större rensning idag, fick bland anant iväg två soffor till tippen. men vad tusan är det för människro som jobbar där? Dom var det mest otrevliga jagträffat på länge. Bara för att jag inte fattade att när målarfärgen i burken torkat så slutar den vara miljöfarlig (?) och blir istället brännbart…. elaka, dryga och allmänt otrevliga var dom. Mutter.
#5 Hahaha!
#7 Bit dom i skinkan! 
Förresten, tar det lååång tid för er att städa?
För mig tar det nästan hela dan…
Och då menar jag bara övervåningen som är 2 rum, kök och badrum samt hall.

#8 vist tar det lång tid, speciellt om det ska sorteras och dammas. Därför skippar jag oftast det och tar bara hand om bajslådor och damsugning och moppning. Då går det på två timmar kanske.
Jooo, det tar döööö-låååång tid när jag städar 
#11 Ahhh vad skönt att höra! Många som jag känner fixar det där så snabbt, men för mig tar det sån t i d *suck*
Ja, jag får ångest när jag ser hur lätt och snabbt en del fixar till det hemma.
Är avis på de som jobbar heltid och flänger runt på fritiden, har gäster ideligen och ÄNDÅ har kliniskt rent och ordning o reda hemma. Jag fattar inte hur den får ihop det 
#13 Ja men visst är det hemskt!!! Jag håller med, snacka om ångest!
#14 Bäst att hålla sig till "slarvmajjor" så man slipper ångest 

#13 det där är ju inte normalt! de måste ju ha nåt präktighets syndrom eller nåt annat liknande