Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1148 ggr
Mysan59
0

Måste bara få berätta

Är ju ofta inne på ÖN (Övernaturligt) och den sista veckan, så har jag försökt mig på att läsa av bilder.

Och jag har läst av tre bilder, men kommit med väldigt lite.

På en bild fick jag bara upp "getter" t.ex., men det stämde ändå.

Idag fick jag upp en person som liknande den personens mormor (hon som lagt in bilden alltså).

Otroligt!

Är det nån av er här inne som också kan känna av nåt? Är mediala?

Jag är så jädrans glad, så jag måste skriva av mig! Skrattande

linhof
0

vad roligt mysan Glad jag hänger ju oxå på ön…. fast skriver väldigt lite där just nu… tja du förstår nog varför…

Jag är "medial"…. det har vart stängt ett tag nu men det har börjat att öppna sej… o min guide är kvar med Skrattande

det är så kul när man prickar rätt… o om du vill så får du gärna öva på mej… antingen via pm eller annat sätt

Kram/linda

Mysan59
0

#1 Tack! Fast känner mig fortfarande väldigt "svajig". Det är ju inte så mycket jag ser/känner av.

Än så länge har jag bara läst av bilder av hus, inga ansikten eller så, men ska väl gå vidare med det sen, om detta utvecklar sig.

Jag återkommer i såna fall! Skrattande

Kram Pia

linhof
0

Åh… det är ungefär som jag… det kommer lixom när det kommer… vare sej man vill eller inte…

Absolut vännen Glad jag e ju kvar o vill du så är det bara att hojta till

kram /Linda

Mysan59
0

Det är verkligen spännande! Vet inte varför jag helt plötsligt känner av foton… Confused

linhof
0

du utvecklas ju Skrattande o då kommer det ju nya saker ibland… sen kanske du inte var tillräckligt lyhörd förut så du inte "hörde" det…

och sen mår du nog ganska så mycket bättre nu (som jag upplever det) än vad du gjort på ett tag ?

så har det vart för mej i alla fall… men visst e det spännande Tungan ute ser du symboler eller bilder. eller får du känslor till dej eller en "röst" typ…?

Jag får bilder, dofter och känslor när det kommer… ibland "hör" jag med men det är mer sällan

Mysan59
0

Det är nog mest känslor och otydliga bilder, som minnesbilder.

Men…. på sista tiden har jag inne i badrummet märkt en lukt, när jag suttit på toan och sen ska gå fram till handfatet och tvätta händerna, så känner jag en parfymdoft.

Trodde det var tvålen, men det verkar inte vara det, sen tänkte jag att det är parfymen från mig själv, på tröjan, men jag har ju inte haft samma tröja i flera dar.

Men nånstans ifrån kommer den, just när jag tar dom där få stegen mellan toan och handfatet, inte annars.

Kanske är tvålen ändå, fast jag inte har fattat det. Obestämd

linhof
0

*ler* inte e det tvålen inte…. (min spontana känsla) känner du igen doften? Någon som du vet gått över som använde den i livet? en medelålders smal kvinna… och papilljotter?

Och en cigg???? äh… det här ska man nog ta på ön… men du fick en glimt av mina "bilder"

Dofter e sååå häftigt Glad

Mysan59
0

Den enda som dött nyligen var min 93-åriga farmor och henne har jag inte träffat på mååånga år.

När hon var yngre och jag liten, så kom hon när jag fyllde år, vi träffades en gång om året alltså. Men min minne av henne är en cig i truten! Skrattande

Vet inte alls vad för doft det är. Känns som nån nyare parfymdoft.

Jag tycker du får ta det här, det är ju "min" tråd Tungan ute så…

[akumas7]
0

Jag tror att vi bosktavs människor är lite mediala allihopa fast på sina sätt. Eller tycker ni jag har fel?

Jag har känt av saker sedan jag var liten och nu plötsligt värkar det bli mer. Kanske jag utvecklas? Det e också så att jag precis börjat med min medicinering (STRATERA) kanske det hjälper mig att faktiskt märka av mer saker en tidigare då jag kan koncentrera mig bätre?

linhof
0

#9 jaa vi är mer mottagliga då vårt "naturliga" filter är så att säga trasigt… vi kan inte sortera bort vissa saker som en NT person gör…. är ju därför vi e såna goa människor Glad

Så näää… du har inte fel Skrattande

#8 va bra…. jag "såg" en "dam" runt 50 - 60 årsåldern, smal,brungrått hår med rullar i huvudet och en turkos genomskinlig skarf på huvudet…. en kortärmad vit småblommig blus (brokigt vit?) nedstoppad i en kjol. snäv som går nedanför knät…brunbeige… du vet sån där stickig kvalite… o en cigg i munnen med lång aska… när du sa att du kände en parfymlukt…

inte för ja vet om det stämmer…. men det var det jag tänkte på….

hade vart kul o veta vad eller vem det är… Glad

ananas81
0

Har drömt en sann-dröm…..har även sett framför mig vart ett dolt föremål har varit, när jag sedan letat har jag hittat det på exakta stället.

har tyvär inte kännt nått på många år nu….har väl varit ur fokus väldigt länge tror jag

är bara att fokusera mer igenGlad

Mysan59
0

#10 Känner inte igen damen du beskriver.

Men som sagt, jag har ju inte träffat henne så ofta i mitt liv.

Just dom där kläderna Laughing näää, vet inte. Kanske har nån annan dam som gillar att hälsa på här då, inte vet jag.

Idag trodde jag parfymlukten hade försvunnit för jag kände inte av den, men sen kände jag den i badrummet igen, fast vid dörren den här gången, hmmmm.

Fast bara en gång.

Vete tusan! Rolling Eyes

Hyperaktiv
0

jag är också medial…

men ligger ganska lågt med det…

lätt att hamna i ett "gudvadknasigduärfack" och det pallar jag inte just nu… fast jag är ju öppen med det så alltså, men praktiserar det inte så mycket.. alltså med fri vilja.

Sen att jag drabbas stup i kvarten är ju en annan sak

Hyperaktiv
0

Mysan… gå in och läs bilden på mitt hus då… vore kul om du vågade dig på det

Mysan59
0

#14 Var nånstans? Och det är absolut inte säkert att jag känner av nånting, ofta gör jag inte det.

Jag övar mig bara, som sagt. Och när jag har känt av nåt, då har det bara varit lite grann….

Men jag vill gärna fortsätta öva. Glad

linhof
0

#12 ja jag vet ju inte om det är riktigt….men det var det som ploppa upp Flört

vem vet…. den människan behöver ju inte tillhöra dej….

Mysan59
0

#16 Men så fort jag har tillfälla ska jag kolla med mamma eller pappa, om dom kan minnas henne så.

linhof
0

#17 ja gör det…. men ja ska vara ärlig….. jag kan ju lika gärna ha vilda fantsier… har ju inte ADHD för intet Flört

Mysan59
0

#18 th_laugh2