det här e jag...
Pippi långstrum när hon sitter å räknar pengar..så räknar jag med.Hennes svar när nån frågar vad klockan är=jag.När hon ej bryr sig om klädsel eller skor eller vad andra tycker om det.
Emil i lönneberga när han jämt hamnar i trubbel för han är så nyfiken.
Lotta på bråkmarkargatan när hon verkligen TROR att hon kan cykla åka skidor osv.Eller när hon svarar tanten i bageriet om lotta ej har nån näsduk å snyta näsan i.
-- Jo det har jag men den lånar jag inte ut till främmande.
Kalle anka när han blir så vannsinnigt arg.Eller när han omöjligtvis kan somna då det är nått litet ljud som låter tex en droppande kran osv.
Alltså är jag en "blandras" av alla dessa,pippi,emil,lotta och kalle anka.Jösses vilken kombo!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Ja, själv är jag nog mest lik Emil, eftersom jag alltid hamnar i trubbel på nåt sätt, men när jag var liten tyckte alla mammas kompisar att jag var så lik Pippi, mest kanske till utseendet, rött hår och fräknar 
Tyvärr är det inte så mycket rött kvar i håret, så det får jag hjälpa med till med att tillföra. Fräknarna är helt borta!
Men Svea, din kombination lät verkligen rolig! Därav skrattgubben överst 
(Den nedersta smilisen är min favvo)

Jag var mer som Lisabet, Madickens lillasyster. Testade allt möjligt man inte får göra…
Jag stoppade väl inte upp nån ärta i näsan, men jag bet sönder en termometer (kvicksilver.. Giftinformationen ringdes direkt), och när jag badade så fick jag alltid höra att "Nu måste du komma upp, annars blir du en säl /ett russin!" och då måste man ju vara i liiiiiite till för att se om det blev några fenor eller skrynklor….