Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 3022 ggr
linhof
0

jag är off idag...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

precis som överskriften säger: jag är lite off idag… jag orkar inte särskilt mycket idag…

o ja e trött så in i th_swear1trött…. sov halva gårdagen och typ ytterligare 12 timmar inatt…*gäsp*:zz:

Har vart utan min voxra i 4 dagar nu…o det märks!

Inte så att jag har några biverkningar…men jag funkar ju inte? trodde inte effekten av den skulle gå ur sååå snabbt…

*suck* men det braiga är ju att jag fått nytt recept och skall dessutom höja dosen om en vecka  Glad

Såååå hur mår du idag? :big hug:

[aspie]
0

Men gumman, varför har du varit utan Voxra i 4 dagar? Förvånad

linhof
0

de tog slut… o vi hade bara snackat om o prova till jag skulle till dr…o ja mitt spån tänkte väl inte på o ringa o be han förnya receptet d'oh!

[aspie]
0

Åhhh, så tokigt. Att jag inte tänkte på att jag kunde skickat dig min Voxra. Hade ju massor kvar som jag lämnade till apoteket Rynkar på näsan

linhof
0

men…man får inte skicka sånt på posten vet du väl….. busfia där Flört

[aspie]
0

Får man inte?Förvånad Vem ser det förresten?

linhof
0

*ler* nä, det är faktiskt olagligt… va ja vet är inte du ett apotek…inte ens mitt privata Flört

ser o ser….med min förbaskade postgång här ska man va glad att man får räkningar…

Mysan59
0

Är det olagligt? Ja där ser man, man lär sig nåt nytt varje dag Flört

linhof
0

Mysan gos…. jepp…. iallafall receptbelagda saker….

linhof
0

men… hur mår ni just idag då? PDT_Love_07

[aspie]
0

#9 Oj, det skrev jag nyss i en anna tråd Skäms

Har skallebank, mår illa, har magknip och ont i bihålorna m.m så nu ska jag slänga mig på soffanBrick wall)

Mysan59
0

Jag mår så där, bra men inte kanon, men inte dåligt heller… Inget speciellt just idag.

men du då, linhof, mår du bättre nu, eller är det lika?

linhof
0

alltså…. humöret är väl okej…känner mej inte särskilt depp…bara…. hyper… det snurrar i bollen av alla tankar…som jag INTE klarar av att tänka klart ? oro o rastlöshet i kroppen o lite…hmmm, naggy. Typ…

kan inte förklara riktigt…är off helt enkelt

[aspie]
0

Vaddå "naggy"? Ilsk eller ?9

linhof
0

Aspie…mmmnjae typ…ungefär… lite…grisken? biter på allt…kinkig helt enkelt :nuthead:

[aspie]
0

Ha ha ha , Grisken. Det var oxå ett nytt ord för mig :naughty:

linhof
0

öh? Va? har du aldrig hört det förr? Va knas….

Svea-
0

mår som en??… har svårt för å komma i gång å avsluta… å i morgon så ska jag i väg så jag måste bli klar i dag .. helgen e väl till för allt förbannade pappersarbete… deklaratione å räkningar,datum tider i i mobilrn osv osv…

fryser å vill gå å bada å sova…

förmodligen har jag en sur å besviken särbo som vill ha nån form ab gehör från mig oxå..

neeeejjj…suck,,

så nu har jag gnällt oxå…skönt…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Mysan59
0

Grisken??? 8

Svea-
0

mmm… diskat å plockat undan lite.. dammsuga å skura.. ställa påminnelser inför morgondagen.. har inte orkat eller "vågat" ringa särbon.. jag vet ej om jag orkar höra besvikelsen i hans röst..

om jag lyckas dammsuga å skura känner jag mig nöjd för i dag.. då tror jag nog att jag orkar med klädera å garderoderna i morgon.. så alla förbannade papper kan få "äga" mig i helgen..

känner mig knasigt splittrad i huvet pga allt jag ska hålla reda på just nu.. vannsinnigt mycket just nu..igen…

Froddel
0

Jag har en bad day idagCrying or Very sad, o igår o dan innan det o dan innan det också. Ska till min psykolog imorrn o prata (min "lifecoach"), det är skönt. Men en sak är så jädra irriterande med han o det är att han vill att jag ska gradera mitt mående efter en skala mellan 1-10, för o se var jag befinner mig, o när jag säger att jag inte vet så frågar han igen o bla bla bla…jag förstår hans poäng men det är jobbigt att behöva svara på sånt o "tänka till" när jag är så slut i huvudet att jag knappt orkar svara på tilltal. Kan det inte räcka bara att få säga att idag mår jag inget bra?! Vill bara vara hemma o slippa gå ut bland folk. Hoppas det vänder snart…

*nu har jag oxå fått gnälla av mig liteFlört*

Mysan59
0

Man behöver få "gnälla" av sig ibland! Glad

linhof
0

#18 tjaaa…. naggy, sur, bitsk mm…. ?? fast man uttalar det med 2 s…

#17 o 19 men herregud människa!!! du är ju superduktig Förvånad

#20 "var god gnäll här:   " Flört jag begriper precis va du menar…. hur fn ska man kunna sätta en skala på sånt? alltså, ja menar om 10 är värsta möjliga o man upplever det så…. så kan det faktiskt finnas en liiiten glimt som underlättar o gör det bättre… (tex som att komma in hit lite o prata med folk som begriper) men likt förbaskat så är det en 10…….o de där "normala" (om man e normal som psykutbildad) begriper ju inte hur det är att känna sådär…. de har ju förmodligen aldrig kännt så….

:big hug: till dej….

Froddel
0

Tack linhof Glad

Kram till dig med

Svea-
0

Tack linhof… bamse kram tebax…

ps… pallade ej med å dammsuga å skura. går upp i morgon å gör det..har då en press på mig oxå..ds…

Svea-
0

Tack linhof… bamse kram tebax…

ps… pallade ej med å dammsuga å skura. går upp i morgon å gör det..har då en press på mig oxå..ds…

linhof
0

Stars…. du är duktig ändå Skrattande

Tänkte på en sak min väns kurator tala om för henne…

Vi med NPF har ofta högre krav på oss själva än vad en NT person har på sej själv….(antagligen för att vi gör massor hela tiden fast det aldrig syns) Hon sa… att man skulle tala om för sej själv VARJE dag! att man är duktig… när du har diskat: jag är duktig... lagat mat: jag är duktig som lagade mat idag osv, osv,oavsett hur litet och naturligt det är…. ja ni fattar nog. Kraven vi känner kommer dels att minska lite och sen kommer vi faktiskt att må bättre… vi känner helt enkelt att vi duger som vi är Skrattande och det funkar! iaf på min väninna Flört

Och vet ni??? Det gör vi! Fast vi är griskna, ledsna, sura, arga….bitchar helt enkelt…. SÅ DUGER VI!!!! Vi är den absolut bästa mamman för vårt barn, vi är den absolut mest underbara partner, absolut bästa dottern/sonen en förälder kan få….

FÖR VI ÄR VI OCH VI ÄR UNIKA!!!!! th_loveshower

HannaM
0

#26 min samtalspratgubbe försöker berätta för mig att jag är duktig när jag gör sånt alla klarar. Jag vägrar godta det. Jag inser ju egentligen långt inne att det faktiskt är en prestation för mig att åka tunnelbana men jag vägrar ta in det. det är sånt man SKA göra helt enkelt. Jag kan inte känna att jag är duktig om jag gör det, bara att jag är dålig om jag inte gör det. Jag vill inte godta att min funktionsförmåga skulle vara så låg att jag ska vara glad över att jag orkar åka tunnelbana.

Emaljoh4
0

Vart får mni alla roliga smilisar ifrån?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

linhof
0

men syster…. du kan inte göra sådant…. så försök att inbilla nån annan att man ska kunna… Jag kan inte heller… men när jag gör det! Då är jag duktig! o det gäller faktiskt dej med gumman Kyss

Hyperaktiv
0

Jag har suttit i över tre timmar med de sista utredningspappren idag…. Nu är det bara sammanställningen kvar och jag tror nog att det är ganska solklart.. det lutar starkt åt ADHD diagnos… men det visste jag ju…

Svea-
0

det e jobbigt med utredningen.. på många sätt å vis.. tog ett tag innan jag tog hem min utredning å läste den.. då kom alla tårarna  det var och är jävligt jobbigt å läsa..

HannaM
0

#30 fast jag vill inte köpa det=P Jag inser också att det är rätt bra gjort av mig när jag äter nästan regelbundet på normala tider flera dagar i rad men jag kan inte ta in att det är en prestation ändå på något vis.

sommarvatten
0

Gråter……..Mår alla lite dåligt idag?…..Rynkar på näsan

Det gör jag med!!!!…….Skäms …….och det skäms jag verkligen över eftersom Ni var så många som skrev så underbara saker om mig häromdan….det var så fint att läsaSkrattande……..leeeeeeerKyss

Tack!!!Kyss

Önskar att alla ni som inte mår så bra idag - jag hoppas att natten gör underverk med er och att ni vaknar utvilade, glada, lugna, tillfreds, lyckliga, kärleksfulla, kreativa, positiva, smärtfria, harmoniska och alldeles, alldeles underbara!!!Flört

Det önskar jag er mina vänner!!

Jag har manligt sällskap i min säng inatt (sonenGlad)…..så jag ska smyga in mina iskalla fötter under hans täcke…..hiiiiihihiiiii……fot mot fot kontakt ger mig säkert lite lugn i själen.

Funderar allvarligt på att skaffa en manlig skyltdocka som jag kan ha i sängen….Obestämd…..fast dom har ju ingen aura/energi……så jag skulle ändå bara känna mig lika ensam………….DUM IDE!!Tyst!!!! Vart kommer alla ider ifrån?

Sussa gott!Flört

Kram//Camilla

linhof
0

#33 Du ÄR duktig! sådet så!!!! om inte du vill säga det så säger jag det mer än gärna för dej Flört för jag tycker att alla vi här inne är jätteduktiga…

Tänkt lite på det förut…. på andra forum på iFokus (ingen nämnd, ingen glömd) blir det ofta en massa missförstånd o sura miner med påhopp som följd… och det är merparten "fullt friska" människor där. Här inne…där det är 99% halvgalna, ofriska, knasiga och totalt virriga människor som har svårt att tolka text, samtal, kroppsspråk mm mm…

Här inne….. så funkar det klockrent! Kyss

Så visst är vi bra Skrattande bättre än många andra dessutom…för vi kan erkänna att vi har problem, att vi inte förstår ibland…dessutom ber vi om ursekt om vi trampar nån "på tårna" oavsett om det var med flit…eller en olycka. Och DET är mer än vad många gör Glad

kram till alla duktiga Glad

sommarvatten
0

Skrattande Linda!!!!!

Vad du sprudlar idag!!!!

Leeeeeeeeeeeeeeeer……så himla härligt!!!!Skrattande

Jag kan riktigt se dig framför mig…….

Du springer omkring som en skållad kyckling som är glad att du ändå överlevt…….Flört……….sen slänger du dig mellan takkronorna i ditt hem……du hoppar på ett ben och sjunger "små grodorna" i ett hopprep………du bakar 7 st olika tårtor samtidigt och tapetserar samtidigt om grannens hall……..när din man kommer hem så hoppar du upp på hans rygg och tvingar honom att gnägga medans du leker häst……du vattnar blommorna med en vattenslang för att det ska gå fortare…….

Precis sså härlig tror jag att du är idag Kyss (kväll…men vem bryr sig om en dum klocka som ändå bara visar FEL TID…)

Kram på dig Linda!SkrattandeFlört

Camilla

linhof
0

hehehe… du e la helfestlig Camilla Skrattande

njaaa… inte fullt så aktiv…. har jobbat inatt o ska alldeles strax gå o nana…ska göra välling till dottern först, dricka en kopp kaffe, ladda tvättmaskinen, ta en cigg…och väcka gubben min först Glad

Svea-
0

jävla skitdag.. bara ångest å hjärtklappning å tårar.. inte fått ett enda skit gjort.. å det behödes ju verkligen i dag.. jag måste bara få hjälp å ev nån mer medicin.. i dag ville jag bara fly.. ringa å säga ta in mig.. jag kan ej tänka en enda tanke å har fullkomligt panik hela tiden..

är så jätteledsen å oändligt streaad med ångest som äger mig…

SÅ OFF E JAG I DAG..Gråter

Emaljoh4
0

Hur klistrar man in smilisarna då? Rynkar på näsan

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Froddel
0

#38 En riktigt extra stor kram hör jag att du behöver nu, hoppas att det känns något lättare imorgon:big hug:

Froddel
0

#39  Tipset jag fick var att öppna ett nytt fönster å sen dra smilisarna till det inlägget du skriver i detta fönster.

Svea-
0

Tack Froddel.. over an out from Svea .. natti natti.. suss gott alla underbara trevliga varmhjärtade människor … Kram