Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 709 ggr
sissie
0

Nu har jag varit duktig

Nu har jag varit duktig!!Skrattande Jag har städat köket. Dammsugit golvet och torkat av dem. Sen tog jag i tu med våran långa bänk i köket som alltid blir någon form av avstjälpningsplats åt allehanda ting. Hundgodisar i påsar, brickor, några blomkrukor, papperslappar, tomma burkar som ska diskas, tomma burkar som ÄR diskade och ska in i skåpet, tomma plastpåsar och allsköns mera saker.

Jag hittade bänken så småningom när jag plockat bort allting. Flyttade brödrosten och skakade ur den från brödsmulor, drog fram microsarna - vi har två - och torkade under dem. Urk! Dammigt och sågspånigt. Vi slipade några brädor i köket för ett tag sedan. Ett bra tag sedan och man kan fortfarande hitta spån efter det.

Hushållsassistenten fick sin behandling av torkning och rengöring. Den såg faktiskt inte så illa ut innan. Men kaffebryggaren som vi inte använt på säkert ett halvår behövdes torkas av.

Några förrymda glas stod längst in i ett hörn. Det var några finare glas som inte används utan blivit placerade där för vidare transport till ett bättre ställe.

Tja, efter en timmes plockande, skrubbande, torkande så blev det rent igen. Bänken syns. Får se hur länge det varar. Undrar vad som hamnar på bänken först? Säkert någon burk som ska plockas in i något skåp… så småning om!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

HannaM
0
Mysan59
0

:thumbsup:

Fast nu fick ju jag ångest för att jag inte har gjort nåt idag (igen)…

Puhlo
0

#0: Heja heja!

#2: Men det har du väl visst? Gått upp ur sängen? ätit frukost? osv.. Vissa såna saker glömmer jag bort att göra vissa dagar. :(

*ska äta frukost nu, varit uppe sen 9*

Mysan59
0

#3 Ja ok då! Och rastat hundarna… Flört

Svea-
0

superbraiga du… jätteduktigt… underbart.. pangfenminasliskt superduperbraiga du!! kram…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

sissie
0

Känner mig duktig, men det lär inte vara så snyggt i morgon eller i övermorgon. Jag har några barn i huset som också är bra på att stöka till. De är asipsar de också (även om jag inte har det på pappret så känner jag på mig att jag är aspis till 100%)Obestämd

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg