Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: utanför-ämnet
Läst 927 ggr
Mysan59
0

NU har jag äntligen fattat!

Snacka om att vara trög! Jag har inte tänkt på texterna som står under varje sajt "HEM  ARTIKLAR  INLÄGG   OM SAJTEN   LÄNKAR   MEDLEMMAR"

Eller jo, snokat lite på medlemmar och om sajten, men länkarna har jag tydligen missat  Eller om jag har glömt bort det :what2:

Och jag kunde inte för mitt liv förstå vart dom där jädrans bokmärkena tog vägen, fast Niklas försökt förklara.

Men NU äntligen Idea

Guuud vad dum jag känner mig!

Så här dum kände jag mig hela tiden när jag gjorde min utredning, sen visade det sig att jag låg på normala värden, t.o.m. lite högre när det gällde logiskt tänkande…

Det kan man inte tro va?! 3

Svea-
0

tror bara vi e för snabba.. att vi ej tänker utan vi agerar.. å sen…låångggggggtttttt senare så hajjar vi ett å annat.. men visst känner man sig spånigt dum över sk självklara saker.. men jag tror bara vi e för snabba i alla fall.. krammmmmmmmm mmmmmmmmmyyyyyysssssssaaaaannnnnnnn!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

linhof
0

HAHAHA!!!! ja tror jag kolar!!! det har jag missat totalt! O jag räknas dessutom som mkt högintelligent Obestämd

Så Mysan gumman Glad Du är inte dum! inte jag heller…. vi har nog bara bråttom som Starsof säger Glad

HannaM
0

Äsch, det är nog bara det att sajten är så intressant att du inte haft tid att titta än=)

Mysan59
0

#1-#3 Jopp, visst är de väl så, man har för bråttom, sen tror jag att jag många gånger har redan lärt mig allt, sen visar det sig att det finns massor som jag inte kollat in….:lovely: